Фудбалот и Олимпијадата ќе го опорават глобалниот пазар на пиво

76

Во Кина, најголемиот светски производител и потрошувач на пиво, потрошувачката ќе закрепне во втората половина на оваа година, а благодарение на спортските настани, побарувачката за врвни брендови ќе се зголеми.

„CGS International“ очекува потрошувачката на пиво да закрепне во втората половина од годината по проценетиот пад на обемот во првата половина од годината во однос на 2023 година, пренесува Seebiz.

Спортските настани како што се штотуку завршеното фудбалско ЕУРО 2024 и Копа Америка, како и претстојните Олимписки игри во Париз, заедно со потоплото време, се очекува да ја зголемат побарувачката за овој пијалок.

Аналитичарите на CGS, Леи Јанг и Сун Феифеи, забележаа во извештајот објавен минатиот месец дека повисоките од очекуваните премиум продажби на пиво во каналите за угостителство и забава се очекува да го подигнат секторот.

Укажувајќи на ЕУРО 2024, кинеската онлајн база на податоци QiChaCha забележа дека баровите и продавниците се украсени со стока од европските купови и нудат јадења со спортска тема за да се искористи фудбалската лудост.

– Пазарот на пиво покажа јасен тренд на раст, при што големите брендови на пиво се натпреваруваат за лансирање на производи и услуги кои одговараат на потрошувачката врз основа на спортско сценарио. Европското првенство ја движи пивската економија – велат од компанијата, додавајќи дека кинеската пивска индустрија покажала јасен тренд кон премиум понуди.