Во Германија, продажбата на нови автомобили се зголеми за прв пат по неколку месеци во октомври.
Според податоците на Федералниот институт за моторни возила KBA, продадени се 231.992, што е за шест отсто повеќе од октомври минатата година. Во меѓувреме, продажбата на електрични возила е намалена за пет отсто на годишно ниво, на 35.491. Аналитичарите предупредуваат дека целокупната слика е мрачна.
Во октомври, продажбата на нови возила од година во година се зголеми за прв пат од јуни, поради поголемата продажба на комерцијални возила. Во однос на октомври лани ова е за десет отсто повеќе, додека физичките лица регистрирале 2,5 отсто помалку возила.
Продажбата на електрични возила продолжува да паѓа по завршувањето на владините стимулации. Во октомври, електричните возила учествуваа со околу 15 отсто од сите нови регистрации. За споредба, ланскиот просек беше 18 отсто.
Бидејќи економската перспектива е сè уште „многу мрачна“, потенцијалните купувачи на автомобили сè уште се двоумат дали да купат, аналитичарот на EY Константин Гал го придружуваше објавувањето на статистиката. Тој предвидува дека продажбата на нови автомобили во Германија оваа година ќе биде за околу 20 отсто пониска од нивото пред пандемијата на Ковид-19 во 2019 година, објави француската новинска агенција АФП.
Гал предвидува дека бројот на нови регистрации на електрични автомобили ќе се намали за речиси 30 проценти од година во година оваа година. Но, тој проценува дека продажбата на електрични возила би можела да се зголеми следната година бидејќи цените најверојатно ќе паднат бидејќи производителите бараат начини да ги исполнат построгите барања на ЕУ за емисии кои треба да стапат на сила во 2025 година.
Производителите на автомобили низ Европа се соочуваат со низа предизвици поврзани со слабата домашна и странска побарувачка и високите трошоци за производство. Кризата е особено изразена за германската автомобилска индустрија.