Германската автомобилска индустрија би ги почувствувала ефектите од трговската војна со Кина

71

Трговската војна со Кина би ја чинело Германија шест пати повеќе од „Брегзит“, вели институтот Ifo.

Германија би се соочила со трошоци речиси шест пати повисоки од оние што ги генерира „Брегзит“ доколку Европската унија ја исклучи Кина од својата економија, објави во понеделникот институтот, цитирајќи ги резултатите од студијата.

Најголем губитник од можната трговска војна со Кина би била автомобилската индустрија, со загуба од 8,47 отсто од додадената вредност. Следни би биле производителите на транспортна опрема со загуба од 5,14 отсто, а потоа машинскиот сектор со загуба од 4,34 отсто.

Авторите на истражувањето, нарачано од индустриското здружение vbw, велат дека компаниите треба да се свртат кон други земји за да ја намалат зависноста од одредени пазари и авторитарни режими.

Целта на политиката на Германија и на Европската унија треба да биде „воспоставување стратешки партнерства и договори за слободна трговија со истомисленици како што се САД“, рече коавторот на студијата Флоријан Дорн.

Оваа анализа вклучуваше симулација на пет сценарија, вклучително и одвојување на западните економии од Кина, во комбинација со трговски договор меѓу ЕУ и САД.

Иако таквиот договор би можел да ги ублажи ефектите од трговската војна со Кина, тој нема целосно да ги неутрализира. Има поголеми шанси тоа да резултира со нето трошоците од трговската војна да бидат во согласност со очекуваните трошоци за „Брегзит“, вели Ifo.