Глобалните приходи од рекламирање ќе достигнат трилион долари во 2026 година

69

И покрај економските предизвици, технолошките нарушувања и зголемената конкуренција во одредени географски области и во одредени сектори, глобалниот сектор за забава и медиуми продолжи да расте во 2023 година. Истражувањето на PwC Global Entertainment & Media Outlook за 2024-2028 година за секторот за забава и медиуми покажа дека вкупните приходи се зголемиле за 5 отсто на 2,8 трилиони долари.
Истражувањето, кое опфаќа 13 сектори во 53 земји и територии, предвидува дека глобалните приходи од забавата и медиумите ќе достигнат 3,4 трилиони долари до 2028 година, со сложена годишна стапка на раст (CAGR) од 3,9 проценти. Имено, приходите од реклами се очекува да достигнат еден трилион долари до 2026 година и се предвидува дека ќе придонесат повеќе од половина (55 проценти) од вкупниот раст на приходите на забавниот и медиумскиот сектор во следните пет години.

Истражувањето, исто така, покажува дека стриминг услугите, кои традиционално зависат од моделите на претплата, се соочуваат со зголемена конкуренција и предизвици во користењето и прифаќањето на потрошувачите. За да го поттикнат растот, тие сега се фокусирани на консолидација, спортови во живо (вклучувајќи големи настани како Летните олимписки игри), спречување на споделувањето лозинки и усвојување модели базирани на реклами.

На глобално ниво, САД остануваат најголемиот пазар за трошење и рекламирање, со проектиран CAGR од 4,3 проценти до 2028 година. Во 2023 година, САД сочинуваа повеќе од една третина од глобалната потрошувачка. Сепак, другите големи пазари, вклучувајќи ги Кина (7,1 отсто) и Индија (8,3 отсто), и помалку зрелите пазари како Индонезија (8,5 отсто) и Нигерија (10,1 отсто), забележаа побрз раст.

Вернер Балхаус, глобален шеф на услуги во секторот за забава и медиуми, PwC Германија, истакна дека овој сектор продолжува да расте без оглед на ризиците со кои се соочуваат играчите на пазарот.