Google инвестира во Австралија

36

Google објави дека ќе инвестира 1 милијарда австралиски долари (740 милиони долари) во Австралија во следните пет години. Големата ИТ компанија ќе ги искористи парите за изградба на истражувачки центар, зголемување на капацитетот за облачни технологии и финансирање партнерства со локални организации.

Се очекува иницијативата, наречена Digital Future Initiative, да отвори 6.000 нови работни места.

„Австралија може да помогне да го води следниот светски бран на иновации со користење на технологија за подобрување на животот, создавање работни места и напредок“, рече шефот на Google, Сундар Пичаи, цитиран од Би-Би-Си на лансирањето на иницијативата во Сиднеј.

Австралискиот премиер Скот Морисон, кој исто така присуствуваше на настанот, го поздрави планот. „Одлуката на Google има големи придобивки за австралискиот бизнис бидејќи се обврзуваме на економско закрепнување“, рече Морисон.

Како дел од својот проект, компанијата ќе биде партнер со локални организации, вклучувајќи ја и Организацијата за научни и индустриски истражувања на Комонвелтот (CSIRO).

Џошуа Кенеди-Вајт од сајбер-инвестициската компанија DivisionX Global ја нарече одлуката на Google „огромна победа“ за австралиската ИТ индустрија. „Потребни се пари за да се претвори идејата во иновација. А првите пари најтешко се добиваат“, рече тој.

Австралија не ги крие своите амбиции да стане „Силиконската долина на јужната хемисфера“. Сепак, големите технолошки компании беа критикувани во Австралија во последниве месеци затоа што не им платиле на локалните издавачи на вести за содржината што ја генерираат. Дури беа обвинети дека помагале во „ширење дезинформации“.

Во јануари, управниот директор на Google за Австралија, Мел Силва, се закани дека ќе го блокира пребарувачот во земјата за да избегне плаќање за содржина објавена на нејзините веб-страници. Еден месец подоцна, Австралија стана првата земја во светот што усвои закон со кој се бара од големите технолошки компании, вклучувајќи ги Google и Facebook, да плаќаат за вестите од локалните медиуми што ги објавуваат на нивните платформи.