Грдите овошје и зеленчук инспирација за одлична бизнис идеја

1226

grdo ovosje

Грдите овошје и зеленчук конечно ќе добијат шанса да блеснат во полн сјај и тоа благодарение на кампањата на Intermarche, трет по големина синџир на супермаркети во Франција.

grdo ovosje i zelencuk

Intermarché со оваа кампања од своите добавувачи купува овошје и зеленчук кои не ги исполнуваат “естетските стандарди” и ги продава за 30% поевтино во своите маркети.

morkov

Освен свежи овошје и зеленчук, во маркетите се продаваат супи и сокови направени од нив. Таквите производи имаат и соодветни етикети со цел да ги информираат потрошувачите.

portokal smesen

Кампањата резултираше со раст на продажбата за 60%, а во првите два дена се продадени 1,2 тони овошје и зелечук. Маркетите се соочуваат само со еден проблем – немаат доволно залихи за да ги задоволат потребите на потрошувачите.

kompir smesen

Европската унија ја означи оваа година како Европска година против фрлање отпадоци од храна. Секоја година преку 300 милиони изобличено, но сосема здраво за јадење овошје и зеленчук се фрлаат затоа што трговците не можат да ги продадат.