Кинеската компанија за апарати за домаќинство Hisense има за цел да стане број 1 продавач на телевизори во САД за околу две години, рече Кетрин Фанг, претседателка на Hisense International, во ексклузивно интервју за CNBC во понеделникот.
Во обид да го зајакне својот бренд во САД, компанијата минатата недела стана првиот официјален партнер на Светското клупско првенство на ФИФА, кое ќе започне во Мајами во јуни 2025 година. Претседателот на ФИФА, Џани Инфантино, генералниот секретар на ФИФА, Матијас Графстром и претседателот на групацијата Hisense Џија Шаокјан присуствуваше на настан во Шангај на 30 октомври по повод одбележувањето на партнерството.
„Се надеваме дека преку ова спонзорство можеме да го зголемиме нашиот удел на пазарот“, рече Фанг на мандарински, преведено од CNBC. Спортските настани можат да го подобрат имиџот на Hisense како врвен бренд, додаде таа.
Најновите телевизори на компанијата користат внатрешен чип со вештачка интелигенција за да го подобрат прикажувањето на сликите, рече Фанг, истакнувајќи ги плановите за зголемување на употребата на вештачка интелигенција за да се подобри квалитетот на звукот или да се обезбеди статистика на спортистите преку гласовна команда. Компанијата не можеше веднаш да го сподели степенот на функциите кои се достапни на телевизорите во САД.
55-инчната серија на телевизори U8 на Hisense започнува од околу 700 долари во САД, додека верзијата од 100 инчи чини околу 3.000 долари или повеќе.
Во вториот квартал, компанијата испорача втор најголем број телевизори во Северна Америка, зад Samsung, според истражувачката компанија Counterpoint.
„Hisense и TCL, кои се фокусираа на обичните LCD телевизори, се обидуваат да го зголемат својот удел на пазарот преку зајакнување на нивните напредни портфолија на ТВ како што се QD-LCD и Mini LED LCD“, рече Counterpoint.
Hisense продава и апарати за домаќинство, како што се фрижидери и машини за перење, честопати наречени бела техника.
Фанг рече дека компанијата има за цел да стане водечки кинески бренд на таква бела техника во Северна Америка во следните две години.
Додека компаниите со седиште во Кина релативно неодамна гледаа на прекуокеанските пазари бидејќи растот дома забавува, Hisense го изгради својот глобален бизнис во текот на неколку децении.
Хисенс генерира половина од приходите надвор од Кина, при што Северна Америка учествува со околу 30% од нивната продажба во странство, рече Фанг.