Hyundai и Kia ја зголемија продажбата за 4,2 отсто во Европа во 2022 година

22

Hyundai Motor и Kia во средата соопштија дека нивната комбинирана продажба во Европа се зголемила за 4,2 отсто во 2022 година во однос на претходната година поради глобалниот недостиг на чипови и пандемијата „Ковид-19“.

„Хјундаи“ и „Киа“ продадоа вкупно 1.060.989 возила во Европа минатата година, во однос на 1.018.636 примероци една година порано, соопштија компаниите, повикувајќи се на податоци од Европската асоцијација на производители на автомобили (ACEA).

Двата јужнокорејски производители на автомобили имаа рекорден пазарен удел од 9,4 отсто во Европа, од 8,7 отсто во истиот период, покажаа податоците.

Хјундаи и Киа го зазедоа четвртото место по пазарен удел во Европа, по Volkswagen Group со 25 отсто удел, Stellantis со 18 отсто и Renault Group со 9,4 отсто.

Рено лани продаде 1.061.560 автомобили во Европа, што е нешто повеќе од продажбата што ја постигнаа Hyundai и Kia.

Продажбата на возила на Hyundai се зголеми за 0,5 отсто на годишно ниво, на 518.566 единици минатата година, додека продажбата на Kia се зголеми за 7,9 отсто на 542.423 единици.