Индиски стартап вредел 22 милијарди долари. BlackRock сега вели дека не вреди ништо

145

HSBC и BlackRock ги отпишаа своите инвестиции во некогаш популарната индиска технолошка компанија Byju, дознава Business Insider.

Уште во 2022 година, образовната технолошка компанија објави дека собрала 800 милиони долари по проценета вредност од 22 милијарди долари.

BlackRock беше првиот инвеститор кој јавно ги сигнализираше проблемите на компанијата.

Во резимето за првиот квартал, менаџерот на средства го вреднуваше својот удел во Byju’s на 0 долари, бројка што претходно не беше откриена. Пред тоа, поточно во октомври, тие исто така го намалија вреднувањето на тој стартап на помалку од милијарда долари, објави TechCrunch.

HSBC на сличен начин го намали своето вреднување на нула на крајот на мај, пишува локалниот деловен весник Business Standard во четвртокот.

Според медиумите, HSBC проценила и дека уделот на холандскиот технолошки инвеститор Prosus во By не вреди ништо. Просус поседува речиси 10 отсто од компанијата, откако во неа инвестираше околу 500 милиони долари.

Падот доаѓа по серијата правни и финансиски проблеми за компанијата со седиште во Бенгалуру.

Претходно оваа недела, група заемодавци побараа од американскиот суд да започне стечајна постапка против подружниците на Бју за заем од 1,2 милијарди долари. Компанијата, исто така, ги намали платите на новите вработени во продажбата за 90 отсто во обид да ги намали трошоците.

Инвеститорите на Byju, вклучително и Prosus, исто така бараат отстранување на извршниот директор на Byju, Равендран и членовите на неговото семејство од одборот што го обвинуваат за финансискиот колапс.

Компанијата за дигитално и физичко образование брзо стана сензација на индиската стартап сцена, обезбедувајќи поддршка од Chan-Zuckerberg Initiative, Sequoia Capital и Tencent.

Byju се здоби со популарност за време на пандемијата поради својот уникатен пристап кон учењето. Компанијата, сепак, се соочи со предизвици во 2022 година, откако учениците почнаа да се враќаат на училиште, а последниот удар беше зададен, објаснува CNBC, со серија скапи набавки.

Тие планираа да излезат на јавноста преку договорот SPAC во 2022 година, што на крајот не им успеа.

Фото: Facebook