Apple (AAPL) очекуваше дека со новите карактеристики ќе го направи iPhone 16 голем хит. Но, проценките укажуваат на попригушен ран одговор отколку што се надеваше Apple.
iPhone 16 требаше да биде голем продавач за Apple по неколку години слаба продажба на iPhone.
Apple продаде само околу 37 милиони единици во првиот викенд од преднарачките на iPhone 16, што е пад од повеќе од 12% во споредба со истиот период минатата година, според блог пост на Минг-Чи Куо, аналитичар на Apple во TF International.
Една недела по почетокот на претпродажбата, аналитичарот на Wedbush, Ден Ајвс, процени дека претпродажбата е само малку повисока од проценката на Куо на околу 40 милиони единици. Технолошкиот аналитичар на CFRA Research, Анџело Зино, исто така, рече дека првиот викенд од податоците за продажбата пред нарачка укажува на пад од година во година.