Долги состаноци, премногу сложени задачи и лоша комуникација: вработените во Германија, според нивните сопствени изјави, поминуваат повеќе од еден работен ден неделно на задачи кои ги сметаат за помалку значајни.
Според новото истражување, пишува Дојче веле, вработените во Германија губат повеќе од еден работен ден неделно поради активности кои ги сметаат за неефикасни. Дури 8,7 часа во текот на работната недела се трошат на активности како непотребни состаноци или задачи. Ова е резултат од истражувањето на веб-страницата за вработување Stepstone, спроведено во септември меѓу 5.800 вработени.
Исто така, повеќе од половина од испитаниците (58 проценти) наведуваат дека претерано сложените задачи лошо се одразуваат на нивната работа. „Кога луѓето не можат значајно да го искористат своето работно време, тоа е губење драгоцено време и вредни ресурси – особено сега, кога демографските промени предизвикуваат повеќе луѓе да го напуштат пазарот на трудот отколку да влегуваат“, рече Тобиас Цимерман, експерт за пазарот на труд во Stepstone.
Се бара појасна комуникација
Речиси половина (46 проценти) од работниците сакаат појасна комуникација од нивните менаџери, а 37 проценти за поедноставни работни процеси. Помалку од една третина (30 проценти) сакаат повеќе можности за професионална обука и развој, додека секој четврти сака инвестиции во подобри технологии и алатки, како што е вештачката интелигенција. „Современите технологии можат да помогнат да се отстранат здодевните, повторувачки задачи, така што луѓето можат да се посветат на значајни и продуктивни активности кои одговараат на нивните способности“, рече Цимерман.
Компаниите кои стратешки инвестираат во автоматизација, ги обучуваат вработените и на тој начин создаваат подобри работни места, стануваат не само попродуктивни – туку и попосакувани работодавци.
Речиси половина се незадоволни од својата работа
Дојче веле пишува дека речиси половина (45 отсто) од анкетираните исто така наведуваат дека се незадоволни од начинот на кој нивните таленти се користат на работа. Трет верува дека би можеле да постигнат повеќе на друго место. Особено висок удел на незадоволни луѓе има, на пример, меѓу оние кои се вработени во услуга за клиенти или корисници и во ИТ секторот (по 46 проценти).
Речиси половина од сите испитаници се незадоволни од својот работодавец, а од таа половина, 68 отсто активно бараат нова работа. „Ни требаат сите вработени на вистинското работно место. За да го постигнеме ова, мораме што подобро да ги усогласиме барањата на работното место и вештините на вработените“, рече Цимерман.
Вработените се жалат дека постојано ги прекинуваат додека работат
Американската софтверска компанија Slack исто така нарача истражување минатото лето за да испита кои фактори ја попречуваат продуктивноста на работното место. Речиси секој четврти вработен во канцеларијата изјавил дека ги прекинуваат десет или повеќе пати дневно додека извршуваат задачи. Како причина, 32 отсто го навеле одвраќањето од машките и женските колеги. Веднаш потоа, со по 31 отсто, доаѓа неефикасен стил на раководење, како и премногу и предолги состаноци.
Вработените беа прашани и за мерките за подобрување на продуктивноста. Тие особено често ја нагласуваа важноста од редовни кратки паузи и здрав начин на живот. Потоа, тука се списоците со задачи и многу специфични временски интервали за поединечни задачи – односно јасна структура на работата што треба да се заврши.