Италија е најжесток противник на забраната за продажба на бензинци и дизелаши

125

Одлуката на Европа да ја забрани продажбата на нови автомобили со мотори со внатрешно согорување од 2035 година и понатаму предизвикува критики.

Италија, еден од главните партнери на Европската унија, работи на план за поништување на одлуката на Брисел и со тоа да обезбеди континуитет на производството на автомобили на бензин и дизел.

Европа е решена да стави крај на автомобилите со конвенционални мотори. Одлуката за забрана на автомобили со SUS мотори продолжува да предизвикува превирања, контроверзии и многу дискусии.

Доколку не се укине утврдениот патоказ, во 2035 година ќе биде воведена забрана за продажба на нови автомобили на бензин и дизел.

Не е јасно дали синтетичкото гориво, познато и како „е-гориво“, дотогаш ќе биде доволно развиено за да биде адекватна алтернатива на традиционалните горива.

Сепак, не сите членки на ЕУ ја делат визијата на Европската комисија. Според информациите објавени од специјализираниот медиум Autonews, Италија работи на план за поништување на одлуката за забрана на автомобилите на бензин и дизел.

Во наредните денови ќе биде претставен официјален предлог со кој ќе биде претставена ревизијата што ја планира Европската унија во врска со воспоставениот план за забрана на продажба на нови автомобили со мотори SUS.

Против зелениот договор

Италијанскиот министер за индустрија Адолфо Урсо јасно стави до знаење дека промената на планот на Брисел е од витално значење за да се обезбеди опстанок на автомобилите со конвенционални мотори по 2035 година.

„Сметаме дека е апсолутно неопходно да се промени правецот на индустриската политика на ЕУ. Автомобилскиот сектор е оној во кој најмногу се потребни промени во однос на „Зелениот договор“, рече Урсо.

Италија е дел од групата земји од ЕУ кои се противат на таканаречениот „Зелен договор“ на блокот предводен од Европската комисија. План кој треба да се справи со климатските промени и загадувањето. Пактот даде бројни предлози, мерки и активности, како што се напуштање на автомобили со мотори SUS и префрлување на електрична мобилност.

Предлогот што формално ќе го даде Италија ќе биде претставен на крајот на неделата, изјави министерот Урсо. Минатата недела, италијанскиот премиер Џорџа Мелони ја опиша забраната за продажба на автомобили со мотори со внатрешно согорување како „самоуништувачка“, велејќи дека тоа предизвикува преголема штета на европската автомобилска индустрија.