Извршниот директор на Google очекува поголема продуктивност и фокус од вработените

20

Минатата среда компанијата „Алфабет“ одржа редовен заеднички состанок.
Тонот на состанокот, според CNBC, бил донекаде сериозен бидејќи вработените изразиле загриженост за потенцијални отпуштања. Извршниот директор Сундар Пичаи ги праша вработените за нивното мислење и рече дека „продуктивноста на Google како компанија не е онаква каква што треба да биде дури и со толку многу вработени“.

Неодамнешната најава на извршниот директор дека ќе го забави темпото на вработувања и инвестиции до 2023 година, барајќи од вработените да работат „со поголема итност“ и „повеќе глад“ отколку што работеа „во сончеви денови“, доволно зборува дека вработените не се залудно загрижени.

Барањето, исто така, доаѓа кога компанијата се обидува да ги намали тензиите меѓу вработените и извршните директори, откако годишното истражување „Googlegeist“ покажа дека вработените ѝ даваат особено лоша оценка на компанијата за платите и унапредувањата.

„Сакав да дадам дополнителен контекст по нашите финансиски резултати и исто така да побарам ваша помош“, продолжи Пичаи, осврнувајќи се на извештајот за заработката на компанијата за вториот квартал во вторникот. „Јасно е дека се соочуваме со предизвикувачка макро средина со уште поголема неизвесност.

Тој, исто така, рече дека постои вистинска загриженост дека нивната продуктивност како компанија како целина не е она што треба да биде за бројот на вработени што ги имаат и побара од сите да помогнат да се создаде култура која е повеќе фокусирана на мисијата и нивните производи и клиенти.

Според тоа, продолжи тој: „Треба да размислиме како можеме да го минимизираме нарушувањето и навистина да ја подигнеме границата во однос на извонредноста и продуктивноста на производот“.

За таа цел, Пичаи ја претстави иницијативата „Simplicity Sprint“, која служи за собирање идеи за побрз развој на производи. „Спринт“ е термин кој често се користи во развојот на софтвер и од технолошки стартапи за да означи кратки, фокусирани рокови кон заедничка цел.

Компанијата на тој начин отвора простор за вработените да ги споделат своите идеи до 15 август преку интерна анкета, а некои од прашањата се:

Што би ви помогнало да работите со поголема јасност и ефикасност за да им служите на нашите корисници и клиенти?
Каде треба да ги отстраниме пречките за побрзо да добиеме подобри резултати?
Како да ги елиминираме загубите и да останеме претприемнички и фокусирани додека растеме?