Извршниот директор на Nike: Тешко е да се биде иновативен кога луѓето работат од дома

18

Извршниот директор на Најк, Џон Донахо, го обвини далечинското работење за доцнењето на компанијата во иновациите.

Како што изјави за CNBC, „тешко е да се биде вознемирувачки иновативен кога луѓето работат од дома“.

Тема на разговор за оваа американска медиумска куќа беше недостигот на нови производи кои Nike ги има во својот асортиман и загриженоста кај инвеститорите.

„Она што недостасуваше беше вид на смела, нарушувачка иновација по која е позната Nike и во ретроспектива, причините се прилично јасни“, рече Донахо.

Тој истакна дека фабриките  во Виетнам биле принудени да се затворат за време на пандемијата „Ковид-19“, но рече „поважно“ дека вработените во Најк работеле од дома 2,5 години, пренесе Бонитет.

Во ретроспектива, излегува дека е навистина тешко да се направат смели, нарушувачки иновации кога сте на Zoom“, рече Донахо. Нашите тимови се собраа повторно во живо пред 18 месеци и веќе има напредок“.

Коментарите на извршниот директор на Nike доаѓаат во тежок момент за компанијата. Некои аналитичари и инвеститори го критикуваа гигантот за спортска опрема дека заостанува во иновациите и го губи уделот на пазарот од почетниците како што се On Running и Hoka, кои освоија нова генерација спортисти и забрзано пораснаа во последниве години.

Во декември, Nike објави сеопфатен план за реструктуирање за намалување на трошоците за околу 2 милијарди долари во следните три години.

„Иновацијата отсекогаш била она што го прави Nike, така што ние нема само да го копираме она што другите го прават, туку ќе донесеме иновации“, најави првиот човек на Nike.