Добрата комуникација помеѓу колегите и претпоставените во канцеларија е клучна за продуктивност и за успех на компанијата.
Состанок
Без прекинувања
За да може комуникацијата да се одвива непречено и продуктивно, треба прекинувањата на истата да се сведат на минимум. Важно е да се остане позитивен и да не се подлегне на провокации доколку ги има. Ако некој ве прекине, обратете му се по име, заблагодарете се на мислењето, но дадете до знаење дека прво сакате да ја завршите мислата, па потоа да слушнете коментари.
Почит
Секој треба да биде почитуван и признаен од останатите за своите заслуги и тоа што го работи. Доколку не сте задоволни по тоа прашање, обратете се кај претпоставените, но направете го тоа строго професионално. Дајте до знаење што досега сте сработиле и правете го тоа тактички секогаш кога има простор за самопофалба. Сепак, внимавајте да не изгледате егоистично и бидете вие први што ќе им честитаат на останатите ако успешно завршиле некој проект.
Фото: Pixabay