Како да постигнете “супер резултати“

74

Сите ние сакаме да постигнеме најдобри резултати во работата. Но, многу работи ни го одземаат вниманието и губиме време и стануваме помалку продуктивни. Многу луѓе се чувствуваат како да недостасуваат неколку часа на ден за да ги завршат сите свои задачи. Од друга страна, многумина не гледаат никаков резултат или напредок иако тие работат цел ден и “горат“ на работа. Еве неколку совети за подобро организирање на вашето време и постигнување повеќе:

Не извршувајте повеќе работи истовремено

Постои голема разлика помеѓу напорната работа и продуктивноста. Една од грешките што многумина ја прават е тоа што сакаат да прават повеќе работи истовремено за да заштедат време. Но, студиите покажаа дека стануваме помалку продуктивни и потребно е повеќе време за сè да завршиме. Фокусирајте се целосно на задачата што ја извршувате и исклучете се од сè друго. По завршување на оваа задача, направете пауза, проверете ги вашите пораки и социјални мрежи, разговарајте со колегите …, а потоа преминете на друга задача. Не само што ќе работите побрзо, туку и квалитетот на вашата работа ќе биде подобар.

Фокусирајте се на најважните работи

Сите задачи не се подеднакво важни, но ни подеднакво лесни и едноставни. Понекогаш избегнуваме задачи што не се пријатни за нас, а понекогаш  ги прескокнуваме обврските затоа што тие се премногу лесни за нас, па велиме “ќе го завршам ова лесно“. Сите ние го имаме оној дел од работата што ја сакаме и посветуваме колку што е можно повеќе време и оној за кој не сме задоволни и го избегнуваме, минимизираме или работиме рутински само за да се ослободиме од тоа.

Фокусирајте се на клучните задачи што носат најголема корист, напредок и најдобри резултати, а не на задачите што се најзгодни за вас. Ова ќе ви даде најдобри резултати, а остатокот од работата ќе стане уште полесен за извршување.

Не дозволувајте да ве прекинуваат

Луѓето се најпродуктивни кога имаат доволно време да работат без прекини.

Понекогаш мора да заборавиме на времето и да престанеме да гледаме на часовникот, целосно да се фокусираме на нашата работа. Создадете си средина каде нема да бидете прекинати за да можете да влезете во длабочината на работата. Ако сте менаџер, слободно кажувајте им на работниците да не се вознемируваат.

Фото: Pexels