Како да станете менаџер?

Управувањето со луѓето на работното место не е природно за секого, а недостатокот на формална обука може да одврати повеќе луѓе да се искачат на менаџерската скала. Помалку од половина, 48% од менаџерите, велат дека силно се согласуваат дека моментално ги имаат потребните вештини за да бидат исклучителни на нивните работни места, според истражувањето на Галуп.

Кристин Крузвергара беше меѓу луѓето ангажирани на лидерска позиција без голема поддршка. Крузвергара првпат стана шеф како помошник-директор на универзитетот во 2011 година и наследи тим каде што некои од нејзините вработени беа повеќе од 25 години постари од неа и „значително постари“ од неа, вели таа за CNBC Make It.

Немајќи какво било водство како нов менаџер, Крузвергара, сега главен службеник за образовна стратегија во Handshake, вели дека три работи биле клучни за нејзиното успешно водство на тимот.

Учете од вашите претходни шефови.

Кога ќе почнете да управувате со други луѓе, може да биде корисно да размислите за вашите претходни искуства со поранешните менаџери и што ви се допаднало или не во стилот на секоја личност, вели Крузвергара.

Многу учите и од добрите што сакате да ги имитирате и од лошите чии навики или стилови на комуникација не биле ефективни за вас. На пример, можеби сте имале менаџер кој покажал интерес за вас, приемчив на вашите повратни информации и посветен на вашиот успех.

Размислете како тие поставуваат очекувања и комуницираат со вас за да ве натераат да се чувствувате така. Ако е можно, прашајте ги директно за некоја од нивните стратегии.

На тој начин, можете да „кристализирате кој ќе бидете и според кои принципи ќе функционирате“ како менаџер“, вели Крузвергара, која оттогаш раководела со над 100 луѓе во својата кариера на универзитетите и во корпоративните простори.

Идентификувајте ги вашите силни и слаби страни

Исто така, важно е да изградите стил на управување што ќе се потпира на вашите силни страни како колега и комуникатор, а истовремено земајќи ги предвид областите каде што сè уште ви треба подобрување.

– Кога станав шеф, многу размислував за моите сили и за тоа што донесов на маса и што ми беше автентично – вели Крузвергара.

На пример, таа се смета себеси за многу директна личност која исто така може да се прилагоди на туѓите комуникациски и работни стилови.

Изградете мрежа од други менаџери за насоки

Крузвергара вели дека немала добар претпоставен додека не станала менаџер, па затоа не можела да се обрати за совет додека го води својот тим. Така, таа се сврте кон своите врсници.

– Сфатив дека е важно да изградам мрежа на колеги во мојата област на која ќе се потпрам, споделувам приказни и барам совет од неутрална трета страна. „На некој начин беше корисно да немам одличен шеф во тој почетен дел, бидејќи ми овозможи да изградам навистина силна мрежа на колеги“, вели Крузвергара.