Како температурните разлики влијаат на опсегот на возилата на Tesla?

35

Кај електричните возила, може да има значителен јаз помеѓу опсегот проценет од производителот, опсегот во реалниот свет и опсегот според, на пример, Агенцијата за заштита на животната средина на САД (EPA), која спроведува посебни тестови. Една нова студија сега докажува дека овие разлики се големи, анализирајќи ги податоците од илјадници активни возила на Tesla.

Recurrent Auto, компанија за трговија и истражување за автомобили, собра податоци од над 12.000 возила на Tesla и 360.000 циклуси на полнење заедно со повратни информации од неколку возачи на Tesla. Така, на температури под -1 Целзиусови, Tesla’s Model Y имаше просечен опсег од само околу 45 проценти од проценката на EPA. На повисоки температури, помеѓу 21 – 32 C, опсегот се подобри, задржувајќи над 60 проценти од проценката на EPA. Овие податоци се базираат на 3332 возила. Податоците од Model S дадоа слични резултати. При пониски температури, електричната лимузина изгуби над 50 отсто од својот опсег, но во потоплите клими задржа околу 60 отсто од полнењето, според „ХАК“.

Во одделен тест, ко-основачот и извршен директор на Recurrent, Скот Чејс, откри дека максималниот домет на неговиот Model Y од 2021 година со опсег на EPA од 524 km е само 405 km во текот на топлите месеци помеѓу јуни и септември, во Минеаполис. Во декември и јануари, максималниот домет е само 302 km и 315 km, соодветно. Се разбира, не е само Tesla што е под влијание на временските услови – температурите играат важна улога и за другите производители и нивните електрични возила.

Во изјавата, Чејс рече: „Сопствениците на електрични возила знаат дека опсегот им паѓа на топлина и студ, но тоа не го гледаат на контролната табла на нивниот автомобил. Реалноста е дека законите на физиката важат за Tesla, која не се разликува многу од другите производители на автомобили“.

За потсетување, неколку фактори го диктираат опсегот, а не само температурата. Станува збор за следните параметри: брзина на ветерот, промени на надморската височина, терен, состојба на гумите, старост и деградација на батеријата… пишува Motor1.com.