Печатените медиуми ја губат битката со дигиталните медиуми, па затоа мораат да смислуваат нови и нови работи за да ги задржат читателите. Британските Гардијан (The Guardian) и Обзервер (The Observer) направија цела кампања за своите викенд изданија, наречена “Викендот е наш” (“We Own the Weekend”). Првата реклама се однесува на посебниот викенд додаток за технологија, а втората на готвачот.
Најчитани
Дали е подобро да се купи понов автомобил со повеќе километри или постар со...
Изборот на квалитетен користен автомобил за парите што ги имате е сè освен лесно.Не е лесно да се избере автомобил од кој ќе бидеме...
Првата половина од автопатот Кичево – Охрид ќе биде пуштена во мај – до...
Има напредок во реализацијата на автопатот од Кичево до Охрид, секојдневно се работи и очекувам првата половина од автопатот од селото Арбиново до Охрид,...
Телеком Србија доби „зелено светло“ од македонската антимонополска комисија за купување на Мондо
Телеком Србија на крајот на јули годинава ја информираше македонската антимонополска комисија за нејзиниот план да ја преземе компанијата Mondo INC, издавач на таблоидот...
Што е ергономија?
Се занимава со дизајн на производи и уреди коишто треба да бидат најдобро прилагодени на човечкото тело.
Кој европски град е најскап во светот за живеење
Швајцарија е позната по високите трошоци за живот, а тоа го потврди и овогодинешниот извештај Cost of Living Index by City 2024, објавен од...