Како “волкот во кашмир“ направи компанија вредна 500 милијарди долари

119

Французинот Бернар Арно, најбогатиот човек на светот, е познат по своите немилосрдни потези за преземање – толку многу што шефот на LVMH еднаш го доби прекарот „волк во кашмир“ од ривалската фирма поради неговата предаторска потрага по ривалски бренд.

Овој назив останал до ден-денес, а битката на Арно за врвот – и личното богатство од нешто повеќе од 200 милијарди долари нето – е суштински поврзано со неговата способност да „следи“, а потоа да ги „голта“ насочените луксузни брендови.

Ова, како што пишува Business Insider, му овозможило да го создаде најголемиот луксузен конгломерат во светот, чија вредност неодамна беше проценета на 500 милијарди долари. Ова е прв пат европска компанија да постигне толку висока вреднување и да ја претвори LVMH во конкурент на Tesla и Meta во однос на вредноста на пазарната капитализација.

„Арно е човек со голема визија“, изјави претходно за „Гардијан“ Пјер Малевејс, поранешен шеф на аквизиции во LVMH. „Тој не измисли луксузни брендови, туку ја измисли луксузната индустрија.

Репутацијата на Арно како безмилосен предатор за преземање започна во 1989 година, кога ја презеде контролата врз LVMH. Во тој момент, LVMH се состоеше од спојување на Луј Витон и  Moët Hennessy. Во тоа време, спојувањето беше опишано како непријателско преземање, иако Арно жестоко го негираше тоа.

Во годините што следеа, тој продолжи да купува брендови и да ја прошири својата империја на 75 куќи и брендови, вклучувајќи ги Dior, Bulgari, Givenchy и Loewe.

Фото: Facebook