Кинескиот државен производител на автомобили GAC истражува производство на електрични возила во Европа за да ги избегне тарифите од ЕУ, изјави во неделата за Ројтерс извршниот директор на неговиот меѓународен бизнис, приклучувајќи се на растечката листа на кинески компании кои планираат локално производство.
Компанијата е меѓу најголемите кинески производители на автомобили и има за цел 500.000 продажби во странство до 2030 година. Сè уште не продава електрични возила во Европа, но ќе лансира електричен SUV прилагоден за европскиот пазар на саемот за автомобили во Париз, кој започнува во понеделник.
GAC сè уште ја гледа Европа како важен пазар кој е „релативно отворен“ и покрај потезите на Европската комисија да воведе тарифи за електричните возила од кинеско производство, рече Веи Хеиганг, говорејќи во Париз пред саемот.
„Прашањето со тарифите дефинитивно има влијание врз нас. Сепак, сето тоа може да се надмине на долг рок… Сигурен сум дека ќе има начин да се реши сето тоа“, рече тој.
„Локалното производство би било еден од начините да се реши тоа“, додаде тој. „Ние многу активно ја истражуваме таа можност.
Дискусиите беа во многу рана фаза и компанијата сè уште размислуваше дали да изгради нова фабрика или да ја подели – или преземе – постојната, според Веи.
Компактниот теренец изложен во Париз, возило со автономија од 520 километри наречено „Aion V“, треба да биде лансиран на некои европски пазари во средината на 2025 година, со цена под 40.000 евра (43.748 долари), иако конечната цена сè уште не е е утврдено, рече тој.
По тоа лансирање, следното возило на GAC што се очекува да се појави во продажба во Европа ќе биде мал електричен хечбек, кој ќе се појави во продажба кон крајот на 2025 година.