Кинески SUV е најбезбедниот ЕВ за 2024 според Euro NCAP

Zeekr X, заедно со Mercedes-Benz E Класа, Volkswagen Passat, Mazda CX-80 и Skoda Superb се меѓу најдобрите на тестирањата на Euro NCAP

Кинеските производители на автомобили тивко, но сигурно го подигнуваат својот квалитет, а тоа особено се забележува во светот на електричните возила. Во изминатата деценија, тие постигнаа значителен напредок во дизајнот, перформансите и безбедноста, што кулминираше со одличните резултати на Euro NCAP наградите „Најдобри во класата“ за 2024 година.

Во категоријата на мали SUV возила, која доминира на европскиот пазар со 20 од вкупно 44 тестирани модели, „Zeekr X“ на Geely не само што ги надмина конкурентите од традиционалните европски брендови, туку и ја освои титулата за најбезбеден електричен автомобил на годината.

Сигурноста на „Zeekr X“ и конкуренцијата

„Zeekr X“ го надмина Deepal S07, Porsche Macan EV, Cupra Tavascan, MG HS, Toyota C-HR, Volvo EX30 и Xpeng G6. Овој успех ги потврдува напорите на кинеските брендови да ги задоволат највисоките безбедносни стандарди, поставувајќи ги како сериозни конкуренти на глобалната сцена.

Mercedes E Класа: Врвот на безбедноста

И покрај силната конкуренција, „Mercedes-Benz E-Class“ беше прогласен за најдобар автомобил за 2024 година. Овој германски извршен седан постигна највисок резултат во сите четири категории за безбедност на Euro NCAP, што уште еднаш ја потврди неговата репутација за извонредност.

Други победници

Во категоријата на големи SUV возила, Mazda CX-80 го победи Audi Q6 e-tron, додека во сегментот на големи семејни автомобили, Volkswagen Passat и Skoda Superb ја поделија титулата благодарение на идентичните резултати.

Предизвиците на Euro NCAP

Некои категории останаа без „Најдобар во класата“ победник, главно поради недоволен број тестирани возила или критични слабости во безбедноста. Како што објасни Euro NCAP, секоја слабост означена како „црвена зона“ значително го намалува конечниот рејтинг на автомобилот, без разлика на неговите други перформанси.

Почит за Maxus eTerron 9

Како прв целосно електричен пикап тестиран од Euro NCAP, Maxus eTerron 9 не успеа да освои титула, но сепак ја доби почитта за својот безбедносен перформанс.

Euro NCAP најавува промени во своите протоколи за оценување на безбедноста во 2026 година, но нивниот препознатлив систем за оценување со пет ѕвезди ќе остане.

Со овие успеси, кинеските производители на автомобили ја зацврстуваат својата позиција на европскиот пазар, додека традиционалните брендови се соочуваат со сè поголема конкуренција.

Преземено од Avtoplus.mk