Кои се највредните марки на автомобили во светот

Global 500 Brand Report не гледа кој е најголем во нивниот сектор, туку кој бренд има најголема вредност. Технолошкиот гигант Apple го зазеде првото место, пред Мајкрософт и Гугл. Со Amazon и Walmart на четвртото и петтото место, првите пет се составени исклучиво од американски компании.
Водечкиот производител на автомобили е само на 18-то место. Станува збор за јапонскиот производител Тојота, чиј бренд вреди 58,4 милијарди евра. Во споредба со минатата година, производителот на автомобили се искачи за три места во рангирањето.

На второ место е Mercedes-Benz. Според анализата, Mercedes има вредност на брендот од околу 47,6 милијарди евра. Третото место и припадна на корејската групација Hyundai со вредност од 41,5 милијарди евра.

Тесла имаше еден од најголемите падови на рангирањето: од 18-то место минатата година на 36-то место. Но, Porsche и Volkswagen исто така паднаа нагло на табелата, седум места, односно дванаесет места. BMW успеа да ја задржи потполно истата позиција како и минатата година.

Форд е единаесетти меѓу највредните марки на автомобили (вкупно рангирање: 86). Следни се Audi (127) и Ferrari (158). Во првите 200 се најдоа и кинескиот производител BYD (167), Шевролет (176) и Киа (200), кои завршија на 14, 15 и 16 место.

Тојота исто така продаде најмногу нови автомобили во 2024 година – речиси 11 милиони возила.

Еве ја комплетната листа на Топ 10 највредни марки на автомобили според „Global 500 Brand Report“:

„Toyota“ – 58,4 милијарди евра

„Mercedes“ – 47,6 милијарди евра

„Hyundai Group“ – 41,5 милијарди евра

„Tesla“ – 38,6 милијарди евра

„BMW“ – 38,1 милијарди евра

„Porsche“ – 36,9 милијарди евра

„Mitsubishi Group“ – 36,2 милијарди евра

„Tata Group“ – 28,3 милијарди евра

„Volkswagen“ – 28,2 милијарди евра

„Honda“ – 25,4 милијарди евра