Lamborghini го запре развојот на електрични возила

101

И покрај тоа што веќе се обврза на целосно електрифицирани модели во својата флота, Lamborghini ќе се посвети на електрични автомобили само откако ќе се знае иднината на синтетичките горива.
Претседателот и извршен директор на Lamborghini, Стефан Винкелман, изјави за британскиот Autocar дека неговата компанија „може да си дозволи да ги задржи своите опции отворени уште неколку години“.

„Спортските автомобили со синтетичко гориво би биле полесен чекор за нас, но мора да почекаме и да видиме што ќе одлучат законодавците за нив и дали можеме да постигнеме глобален договор за нивната одржливост“, рече Винкелман.

„Ние сме глобална компанија, така што не е добро ако се дозволени само во една област. Тие мора да бидат реални и да летаат насекаде… Планот е нашите секојдневни автомобили (SUV Urus и новиот Lanzador GT) да бидат целосно електрични до крајот на деценијата. За супер спортски автомобили ќе бидеме хибридизирани. И така, со оглед на тоа што типичниот развојен циклус за нов спортски автомобил е четири години, имаме уште малку време да набљудуваме и да почекаме додека сликата да стане појасна“, изјави тој.

„Секако гледаме јасен тренд на нашите помлади клиенти кон одржливост. Вкупниот отпечаток на нашиот бренд во однос на емисиите по волумен на нашите автомобили е занемарлив; но нашето чувство за општествена одговорност за брендот е многу поголемо и тоа мора да го почитуваме“, продолжи Винкелман.

Винкелман вели дека не е исплашен од идејата Lamborghini да биде целосно електричен, дури и на неговите најмоќни модели. „Кога ќе погледнам наназад пет до шест години, кога се одлучивме за хибриден погон, тоа беше тешка одлука. Никој не мислеше дека ќе биде прифатено. Значи, за јавното мислење треба да се размислува како на филм, а не како на снимка“, додаде тој.

„Јасно е дека ќе дојде време кога спортските електрични автомобили ќе бидат уште поемотивни од автомобилите со конвенционални мотори. Излезната моќност е веќе толку неверојатна. Она што треба да го докажеме не се перформанси, туку возна динамика и возбуда“, рече тој.

„Мојот сомнеж за синтетичките горива е само за приспособливост. До 2035 година, сè уште ќе има милијарди автомобили со мотори со согорување на патиштата, а ако сакаме да направиме најголема разлика во глобалните емисии, најдобриот начин да го направиме тоа, теоретски, е преку е-гориво. Но, не сум убеден дека тоа е изводливо, целата индустрија во моментов инвестира во технологијата на батерии“, заклучи тој.

Фото: Facebook