LG сака да изгради фабрика за ЕВ батерии во Европа

26

Еден од најголемите производители на батерии за електрични возила во светот, LG Energy Solution, планира да отвори фабрика на европско тло поради зголемената побарувачка

Добавувачот на батерии за електричните автомобили, LG Energy Solution, рече дека разгледува неколку локации во Европа за нова фабрика за батерии и ќе го зголеми производството во Азија надвор од Кина, каде што карантините поради Ковид-19 и зголемените трошоци влијаат на профитот.

Јужнокорејската компанија, која доставува батерии за електрични возила за производителите на автомобили, вклучувајќи ги Tesla, General Motors, Ford и Volkswagen Групацијата, истакна дека реагира на зголемената побарувачка во Европа за цилиндрични батерии – тип на батерии кои ги користат Lucid и Tesla. Компанијата не соопшти колку планира да инвестира во новата европска фабрика ниту даде временска рамка за изградба.

LGES додаде дека ќе ги користи своите производствени локации во Азија надвор од Јужна Кореја и Кина, како што е заедничкото вложување за батерии со Hyundai во Индонезија, за подобро да одговори на побарувачката на клиентите.

„Со олеснувањето на недостигот на чипови и плановите на клиентите на автомобили да лансираат нови модели, како и солидна побарувачка за ЕВ кај клиентите, очекуваме солидна побарувачка за пакувања и цилиндрични ЕВ батерии во втората половина од оваа година“, рече главниот финансиски директор Ли Чанг Сил.

Аналитичарите се поделени во однос на краткорочната перспектива за побарувачката на ЕВ бидејќи инфлацијата и каматните стапки растат, додека влошените синџири на снабдување и кинеските мерки за ограничување на Ковид-19 го нарушуваат производството.

Сепак, некои аналитичари рекоа дека ќе биде потребна уште една година за да се забави продажбата на премиум ЕВ и да има влијание врз продажбата на батерии бидејќи залихите беа тесни поради намалената побарувачка.

Зголемување на вложувањата во Северна Америка

LGES соопшти дека има за цел да ги прошири заедничките вложувања за обични пакувања и цилиндрични батерии за стратешки клиенти и стартапи за електрични возила во Северна Америка. Добавувачот откри и дека ја разгледува инвестицијата од 1,7 трилиони вони (1,29 милијарди долари) во фабрика за цилиндрични ќелии во Аризона и дека ќе издаде изјава за ова прашање за три месеци.

Немаше промена во побарувачката на клиентите, но екстремната инфлација плус зголемената логистика и трошоците за градба ја натераа во јуни да ја одложи изградбата. Во март соопшти дека ќе започне со производство во вториот квартал.

LGES соопшти дека планира да започне со продажба на батерии со литиум железо и фосфат (LFP) произведени во нејзината фабрика во Кина во 2023 година и да додаде нова линија за производство на литиум-железно-фосфатни батерии во својата фабрика во Мичиген во 2024 година за да ја задоволи побарувачката во Северна Америка.

Подобро второ полугодие

LGES ги зголеми шансите за приходи за целата година на 22 трилиони вони од 19,2 трилиони вони и над просекот од 20,9 трилиони вони од 30 проценки на аналитичарите составени од Refinitiv. За април-јуни приходите се намалени за 1,2 отсто во однос на истиот период претходната година на 5,1 трилиони вони.

Продажбата на Tesla претрпе пад во текот на овој квартал, бидејќи американскиот производител на автомобили го паузираше производството во својата фабрика во Шангај во март и април поради Ковид-19 карантините.

Аналитичарите очекуваат дека профитабилноста ќе закрепне во втората половина од годината бидејќи LGES повторно преговара за условите со клиентите и ги пренесува повисоките трошоци за суровини.

Оперативниот профит се намали на 196 милијарди вони за април-јуни од 724 милијарди вони една година порано, кога LGES резервира еднократна добивка од спогодбата со домашниот ривал SK On.

Резултатот во споредба со просекот од 199 милијарди вони од 21 проценка на аналитичарите според Refinitiv SmartEstimate.