Лидл и Алди добиваат конкуренција: Американскиот гигант се шири на европскиот пазар

123

Во Германија, Алди и Лидл наскоро би можеле да имаат нов конкурент. Американскиот гигант се пробива на пазарот на оваа земја.

Како што пренесува „Lebensmittel Zeitung“, на повидок е нов „играч“ во германската малопродажба, пишува магазинот „Феникс“.

Американската групација 7-Eleven има големи планови за проширување во Западна Европа. Освен во земји како Франција, Италија или Шпанија, сакаат да започнат и во Германија, Австрија и Швајцарија.

Подружница на јапонскиот Seven & I Holding сака да контактира со франшизите кои веќе нудат постоечки концепт за малопродажба. Може да се разгледа и гастрономски и хотелски концепт.

Во соопштението, 7-Eleven нагласи дека гледа „голем потенцијал“ за германскиот пазар. За 2023 година се претпоставува германски промет од 10,53 милијарди евра, а за 2027 година се предвидени дури 11,90 милијарди евра.

Според сопствените изјави, 7-Eleven моментално има повеќе од 83.000 филијали ширум светот. Колку локации се планирани во Западна Европа се уште не е објавено.

Фото: Facebook