Луксузното вино останува отпорно на падот на економијата

24

Treasury Wine Estates, најпознат по својот бренд Penfolds, рече дека очекува побарувачката за нејзините премиум и луксузни производи да остане силна, иако економскиот пад се заканува да го зголеми притисокот врз трошоците за живот, пишува Bloomberg.

Најголемиот австралиски производител на вино се обложува на покачување на цените за да ги зголеми приходите со фокусирање на луксузни вина.

„Категоријата на вината се покажа еластична низ претходните периоди на економско затегнување слично на она што се случува низ целиот свет, а виното генерално се смета за луксуз со прифатлива цена за многу потрошувачи“, рече главниот извршен директор Тим Форд во разговорот со инвеститорите во четвртокот.

„Веруваме дека потрошувачите ќе станат сè попребирливи во тоа како го трошат својот расположлив приход. Помладите алкохоличари главно се свртуваат кон скапо вино, а потрошувачката дома останува висока – два тренда што се забрзаа за време на пандемијата“, вели Форд.

Производителот со седиште во Мелбурн истакнува низа иницијативи за искуство на потрошувачите, вклучително и привремена продавница во лондонски Harrods, како и отворање на продавница на Penfolds House во Сингапур подоцна оваа година. Во меѓувреме, австралискиот оддел – кој произведува вино од долината Напа во Калифорнија – следниот месец ќе го лансира брендот на пенливо вино 19 Crimes, кој ќе го промовира американскиот рапер Снуп Дог.

За годината до 30 јуни, нето приходите од продажбата на брендот Penfolds надвор од континентална Кина пораснаа за 45%, беше откриено во четвртокот. Најсилни перформанси беа во Азија, каде што продажбата скокна за 106%. Сепак, претходното потпирање на продажбата од Кина се одрази во вкупниот пад на приходите на поделбата од 9%.

Производителот ги засили своите напори да влезе на други пазари надвор од Кина, откако Пекинг во 2020 година воведе царини од повеќе од 200% на производи од Австралија во период од 5 години.