Мајкл Корс: Потешко е да се продаваат чанти во ерата на TikTok и Тејлор Свифт

39

Во понеделникот во федералната судница, познатиот моден дизајнер Мајкл Корс зборуваше за огромниот предизвик да се остане релевантен во свет каде што брендовите можат да се креваат и паѓаат врз основа на виралните видеа на TikTok и фотографиите од чанти на рацете на познати личности како Тејлор Свифт и Бијонсе.
Корс започна еднонеделно сведочење во антимонополско судење во Менхетен, бидејќи тужбата на Федералната трговска комисија се обидува да го блокира купувањето на Capri од 8,5 милијарди долари од страна на Tapestry. Договорот, доколку биде одобрен, ќе доведе шест модни брендови под една компанија: Tapestry’s Coach, Kate Spade и Stuart Weitzman, со Capri’s Versace, Jimmy Choo и Michael Kors.

Во понеделникот, FTC го повика Корс, кој го основаше својот истоимен бренд во 1981 година на 22-годишна возраст и сè уште служи како главен креативен директор, да сведочи. Сепак, во своите забелешки, Корс опиша како дури и наследените брендови како неговиот може да се борат и да го изгубат интересот на клиентите.

„Понекогаш ќе бидеш најжешката работа во соседството“, рече тој. „Понекогаш ќе бидеш млак. Понекогаш ќе ти биде ладно“.

Тој призна дека неговата истоимена етикета паднала во немилост и дека му треба освежување.

„Мислам дека дојдовме до точка на замор на брендот“, рече тој.

FTC тврдеше дека комбинираните компании, особено со Coach и Michael Kors под иста сопственост, ќе создадат огромна вреќа моќ за да ги зголемат цените за клиентите, нудејќи им исти или инфериорни производи.

Од друга страна, адвокатите за Tapestry и Capri го преиспитаа приказот на FTC за консолидираниот пазар на чанта. Тие рекоа дека конкуренцијата е зголемена бидејќи купувачите ги разгледуваат и поскапите луксузни брендови и поевтините брзи модни имиња и можат да купуваат само онлајн и во продавници за штедливи производи.

Судењето доаѓа во време кога потрошувачите протестираат против високите цени и кога исходот од внимателно следените претседателски избори во САД може да ја промени стратегијата на федералната агенција.

Корс рече дека останува студент на модната индустрија и црпи инспирација од трошењето време на подот на продавниците, разговорите со клиентите или гледањето на места како аеродромите. Дури и како ветеран во индустријата, тој рече дека мора да биде пргав.

На пример, тој рече дека дознал за Аупен, новодојденец во индустријата за чанти, кога видел фотографија од Тејлор Свифт која носи една од чантите на компанијата. Кога отишол на веб-страницата на компанијата, таа паднала, рече тој.

„Тоа ви ја покажува силата на ваквите жени“, рече тој.