Американскиот производител на електрични автомобили ја промени својата стратегија.
Американскиот производител на автомобили Тесла ги намали цените на своите електрични возила во САД и Европа до 20 отсто. Целта на компанијата е да привлече клиенти со агресивна политика за попуст и да ги подобри продажните резултати откако последните резултати не успеаја.
Овој потег може да има далекусежни последици за пазарот на електрични автомобили и, според некои аналитичари, да поттикне ценовна војна со европските и американските производители.
Ова е пресврт од стратегијата што компанијата ја користеше во изминатите две години, при што нарачките ја надминаа понудата.
Ројтерс потсетува дека Маск минатата година признал дека цените станале „срамно високи“ и може да и наштетат на продажбата.
Американските купувачи на возила на Tesla ќе бидат задоволни со попустите кои се движат меѓу 6 и 20 проценти од најпродаваните Model 3 и кросоверот Model Y, според пресметките на Ројтерс.
Основната верзија на Model Y чини 52.990 долари, во споредба со претходните 65.990 долари.