Meta ќе забрани таргетирање чувствителни групи во рекламите

17

Meta ги отстранува рекламите насочени кон ранливи групи на Facebook, Instagram и други услуги почнувајќи од 19 јануари 2022 година. Овој потег ќе забрани реклами засновани на интеракции со содржини поврзани со етничка припадност, здравје, политички убедувања, религија, сексуална ориентација итн.

Интернет гигантот верува дека може да ја подобри својата рекламна платформа за да им служи на сите без да ги оштети деловните врски.

Компанијата ви дава поголема контрола врз рекламите што ги гледате. На почетокот на 2022 година, ќе имате можност да видите помалку реклами поврзани со коцкање, губење на тежината и други деликатни теми. Веќе може да ја ограничите фреквенцијата на реклами за алкохол, родителство, миленичиња и политика.

Ревизијата во 2020 година заклучи дека Meta не успеала во нејзините напори да се бори против дискриминацијата, вклучително и рекламирањето. Компанијата го отстрани таргетирањето за илјадници чувствителни рекламни теми во 2017 и 2018 година, но очигледно е постојан притисок да покаже дека Meta може да го исчисти својот рекламен простор.

Ова може да помогне да се намали бројот на експлоататорски реклами, но може да наштети и на релевантноста на рекламите што ги гледате.