
Мета ги објави резултатите за заработката во последниот квартал минатата година по затворањето на вчерашното тргување.
Компанијата – мајка на Фејсбук ги надмина очекувањата за клучните приходи во услови на силен пазар за рекламирање.
Еве какви се клучните бројки во споредба со проценките на аналитичарите составени од Блумберг:
Приходи од четвртиот квартал – 32,17 милијарди долари реални наспроти 31,65 милијарди долари очекувани.
Приходи од реклами – 31,25 милијарди долари реални наспроти очекуваните 30,86 милијарди долари
Прилагодена заработка по акција (EPS) – 1,76 $ Реална наспроти 2,26 $ очекувана
Дневни активни корисници – 2 милијарди реални наспроти 1,98 милијарди очекувани
Оперативна загуба на Reality Labs -4,28 милијарди долари реална наспроти -3,99 милијарди долари очекувана
Акциите на компанијата скокнаа за околу 14% во тргувањето по работното време.
Овие бројки ја завршуваат исклучително тешката година за Мета, која ги поседува и Инстаграм и WhatsApp. Во 2022 година, акциите на компанијата паднаа за приближно 63% бидејќи гигантот на социјалните медиуми се бореше со зголемената конкуренција од TikTok, високата инфлација и намалениот пазар на дигитално рекламирање.
Фото: Facebook