Microsoft има самодоверба да создаде нов Интернет

103

Причините за купувањето на Activision Blizzard од Microsoft може да изгледаат очигледни: тоа е голема компанија за игри со солидна колекција на врвни франшизи во своето портфолио, а софтверскиот гигант сигурно ќе ги зголеми приходите од такво средство. Во позадина на бестселери како што се Call of Duty и Warcraft, идејата за метаверзумот можеби останува во заден план, но извршниот директор на Microsoft, Сатја Надела увери дека тоа е главната причина за преземањето.

Надела ја повтори својата теза за виртуелните светови во неодамнешното интервју за „Фајненшл Тајмс“, а според него, создавањето метаверзум, применливо во пракса, навистина не се разликува од развивањето игра. Нема причина да се сомневаме во ова, но Microsoft веќе ги има ресурсите на другите студија кои претходно беа проголтани.

Сепак, Activision Blizzard е од интерес не само како развивач на најпопуларните франшизи кои ќе се појават во каталогот Game Pass, туку и како сопственик на широко портфолио на интелектуална сопственост.

Шефот на Microsoft за време на интервјуто мајсторски ги избегнуваше ваквите прашања, повремено враќајќи се на метапросторот, велејќи дека „успехот во развојот на игри и дава причина на компанијата да создаде нова платформа – всушност нов Интернет“.

Не е јасно како тоа кореспондира со неодамна објавените информации за прекин на проектот за развој на очила за мешана реалност HoloLens 3, иако компанијата негира. Microsoft постојано затвора проекти поврзани со уреди. Можно е HoloLens да ја повтори тажната судбина на Zune плеерот или катастрофално пропаднатите KIN телефони.

Сатја Надела не го коментираше прашањето за можно мешање на регулаторите во зделката за стекнување на Activision Blizzard. И покрај тоа што станува збор за најголемиот издавач на игри во САД и трет по големина во светот, шефот на Microsoft уверува дека по преземањето пазарниот удел на компанијата ќе биде нешто повеќе од 10%. Можеби регулаторите ќе се согласат со тоа.