На пазарот на електрични автомобили доминира Tesla, но конкуренцијата е сè посилна. Една од компаниите која сака да го симне Маск од тронот и да заземе лидерска позиција на овој пазар е Volkswagen. Германскиот автомобилски гигант инвестира милијарди во електрификација, што резултираше со успех на пазарот, барем на домашен терен.
Покрај VW, на Tesla му се закануваат и други компании како GM, а интересно е како Маск ја именуваше кинеската компанија BYD како еден од потенцијално најголемите конкуренти.
На листата на големи и познати автомобилски, но и растечки кинески компании кои еден ден би можеле да доминираат на пазарот на електрични автомобили треба да се додаде уште едно, не толку познато име. Доколку не сте добар познавач на електричните автомобили, името на брендот Rivian веројатно нема да ви значи многу, но ако му се верува на аналитичарот Ден Ајвс, оваа конкретна компанија би можела да биде еден од лидерите на електрификацијата во текот на следната деценија. Инаку, Ајвс со години го следи Тесла, па тој е личност која е добро упатена во состојбата на пазарот.
Ако неговите предвидувања навистина се исполнат, тоа нема да биде толку брзо бидејќи Rivian испорача нешто повеќе од 12.500 возила во вториот квартал од оваа година. Иако таа бројка не може да се спореди со Tesla, Rivian ги надмина очекувањата на аналитичарите, кои се движеа околу 11.000 испораки, а таа бројка претставува зголемување од 50 отсто во споредба со претходниот квартал.
Во споредба со минатата година, компанијата очекува да произведе повеќе од двојно повеќе автомобили во 2023 година. Тие неодамна ги зголемија производствените очекувања за оваа година на околу 52.000 возила, а покрај очекуваното зголемување на бројот на произведени возила, извршниот директор на компанијата RJ Scaringe неодамна ги истакна подобрувањата во профитабилноста и капиталната ефикасност. Исто така, благодарение на производството на сопствените компоненти, Rivian ги намали трошоците за производство.
Сето ова, според Ајвс, претставува „нови чекори во вистинската насока“ и нагласи дека следната година се очекува силна побарувачка за нивните автомобили. Иако акциите на компанијата неодамна беа намалени за 16 проценти, во текот на 2023 година се зголемија за солидни 25 проценти. Меѓутоа, во споредба со периодот во ноември 2021 година, кога набргу по излегувањето на берзата, цената на акцијата беше на највисоко ниво, сега е намалена за цели 87 отсто. Ако му се верува на Ајвс, тоа треба да се промени со текот на времето бидејќи Rivian би можел да има светла иднина пред него.