Над 60% од светската популација ќе користи дигитални паричници до 2026 година

16

Повеќе од пет милијарди луѓе ќе користат дигитални паричници до 2026 година. Водечки фактор во нивното ширење ќе бидат „супер-апликациите“ кои ќе го поттикнат нивното усвојување меѓу луѓето, особено во земјите во развој, според глобална студија.

Во следните четири години, бројот на глобални корисници на дигитални паричник ќе достигне 5,2 милијарди, од 3,4 милијарди оваа година, соопшти Juniper Research. Аналитичарската фирма откри дека растот ќе биде претежно достапен во земјите кои се сметаат за „тешки за готовина“.

Голем поттик за усвојувањето на дигитални паричници ќе дојде од она што аналитичарите го опишуваат како „супер апликации“ – оние кои комбинираат повеќе услуги и нудат можност за плаќање.

Земјите од Југоисточна Азија – Филипините, Тајланд и Виетнам – се очекува да забележат најбрз раст. Juniper предвидува дека 75% од населението на овие земји ќе почне да ракува со дигитални паричници во следните четири години.

„Овие брзорастечки пазари претставуваат значајна можност за продавачите на дигитални паричници. Но, тие треба да работат паметно за да ја максимизираат својата позиција“, вели Дамла Сат од Juniper Research, коавтор на студијата.

„Високо конкурентниот пејзаж на паричникот значи дека провајдерите треба да се разликуваат, на пример со интегрирање на машинското учење за да обезбедат увид во трошоците и воведување нови услуги за управување со залихи за да понудат додадена вредност“, коментира аналитичарот.

Плаќањата со помош на QR-кодови ќе бидат најкористениот вид трансакција со дигитален паричник до 2026 година, се додава во студијата. Прогнозата е за 380 милијарди трансакции ширум светот оваа година. Плаќањата со QR код ќе учествуваат со 40% од сите трансакции по волумен.

Друга студија од Juniper покажа во април дека вредноста на плаќањата со дигитални паричници ќе биде повеќе од 12 трилиони долари во 2026 година. Се вели дека PayPal е водечки снабдувач на дигитални паричник, а потоа следат Alipay, WeChat Pay, Apple Pay и Google Pay.

Дигиталните технологии за плаќање добија неочекувано забрзување на побарувачката за време на пандемијата Ковид-19. Тогаш владите наметнаа правила за да спречат физички контакт и потрошувачите беа принудени да користат дигитални услуги за се што е можно.