На Стариот континент сè уште се соочуваме со многу високи цени на електричните возила. Како што одминува времето, секако се очекува дека цените ќе бидат пониски, а во Кина тоа време веќе дојде. Освен тоа, доколку се дозволи да се продаваат во Европа, кинеските електрични возила сериозно би ги загрозиле европските производители.
Според анализата на Jato Dynamics, дури и европските е-модели што се продаваат во Кина почнаа да губат популарност поради високите цени.
Просечните цени на кинеските електрични возила се намалија од околу 40.000 на 22.000 евра. Брендовите Nio, Ora и Wey се во предност во таа насока. Најевтиниот електричен автомобил таму чини 3.700, а за споредба, најприфатливиот е-автомобил во Европа е над 12.000 евра. Исто така, просечната цена на е-возилата во ЕУ се зголеми за 10.000 евра од 2011 година и изнесува околу 42.000, додека во САД е околу 36.000 евра.
Значи, кинеските производители на електрични автомобили во моментов имаат голема предност пред европските и американските, објаснуваат од Jato Dynamics. Засега, тоа е голем проблем за европските марки што се појавуваат на кинескиот пазар, но заостанувањето може да се покаже како многу скапо на европскиот пазар, пишува ХАК.