Највредните банкарски брендови во светот (инфографик)

153

Од 2019 година, кинеските банки ги држат првите четири места на Brand Finance banking 500 – годишна листа на највредни банкарски брендови.

Во следниот инфографик, погледнете ги топ 10-те брендови на Banking 500 од 2019 година до денес.

10-те највредни банкарски брендови во 2023 година се рамномерно поделени меѓу Кина и САД. Во однос на вкупната вредност на брендот, Кина води со 262 милијарди долари наспроти 165 милијарди долари на САД.

Кинеските банки покриваат огромен пазар, што помага да се подигне вредноста на нивните брендови. На пример, Industrial and Commercial Bank of China (ICBC) опслужува над 500 милиони поединци, како и неколку милиони деловни клиенти.

Важно е да се напомене дека ICBC е најголемата банка во светот во однос на средствата под управување (5,5 трилиони долари заклучно со декември 2021 година) и во однос на годишните приходи (143 милијарди долари заклучно со декември 2022 година). Банката е основана пред само 39 години, во 1984 година.

По ICBC, следните три места ги заземаат преостанатите кинески „големи четири“ банки, од кои сите се во државна сопственост.

Од петтото до деветтото место на ова рангирање, заземаат најголемите американски банки. И покрај низата контроверзии во последниве години, Wells Fargo се искачи од осмото место во 2022 година на шестото место во 2023 година. Ова покажува дека големите корпорации често можат да се опорават од скандалите за релативно краток временски период (на пр. Dieselgate на Volkswagen).

На десеттото место е China Merchants Bank, која е првата кинеска „акционерска комерцијална банка во целосна сопственост на корпоративни правни лица“.

Најголемите фондови за управување со средства

Списокот на Brand Finance за 2023 година вклучува и посебна категорија за менаџери со средства.

Со оглед на приматот на Америка на финансиските пазари, не е изненадување да се видат осум од 10-те наведени фирми со седиште во САД. Сепак, првото место го држи канадскиот Брукфилд. Канадскиот фонд за алтернативно управување со средства гради силен бренд преку своите инвестиции во обновлива енергија и друга инфраструктура со висока вредност.

Извор: VisualCapitalist