Нестле ќе ги намали трошоците и ќе го зајакне маркетингот

22

Нестле ќе ги зајакне рекламирањето и маркетингот, ќе ги намали трошоците, ќе го претвори својот бизнис со вода и премиум пијалоци во самостојна глобална единица и ќе спроведе други промени за да го поттикне растот под водство на новиот шеф Лоран Фрејкс, соопшти компанијата во вторникот.
Швајцарскиот прехранбен гигант има за цел да постигне заштеди од најмалку 2,5 милијарди швајцарски франци (2,83 милијарди долари) до 2027 година, со тековни заштеди од околу 1,2 милијарди швајцарски франци.

Нестле предвидува среднорочен органски раст од повеќе од 4% во нормално деловно опкружување и основна профитна маржа на трговските операции од 17%.

Швајцарската компанија ќе ја зголеми својата инвестиција во рекламирање и маркетинг на 9% од вкупната продажба до 2025 година за да го поддржи растот, соопшти компанијата на настанот за Денот на капиталот во Вевеј, Швајцарија.

Трошоците за рекламирање и маркетинг во 2023 година беа 7,7% од нејзината продажба, што е за 80 базични поени повеќе од претходната година, според годишниот извештај на Нестле.

Нестле, исто така, во вторникот соопшти дека нејзините бизниси со вода и премиум пијалоци ќе бидат префрлени во глобална единица почнувајќи од 1 јануари 2025 година.