Блокчејн игрите продолжуваат да доминираат во NFT просторот со учество од приближно 22% од вкупното тргување со NFT во третиот квартал од 2021 година, според извештајот објавен од Blockchain Gaming Alliance или BGA. Извештајот покажува дека NFT игрите генерирале 2,32 милијарди долари приход помеѓу јули и септември.
Извештајот, исто така, ги истакна активностите поврзани со метаверзумот. Покажа дека продажбата на виртуелно земјиште достигна 42,6 милиони долари, додека вкупната пазарна капитализација за децентрализирани апликации за виртуелен свет достигна рекордни 4,6 милијарди долари на крајот на ноември.
Дополнително, во извештајот се споменува „6,566% зголемување на дневните уникатни активни портфолија“. Ова се паричници кои комуницираат со паметни договори, поврзани со игри.
Извештајот, исто така, наведува значајни инвестиции во блокчејн игри компании оваа година. Компанијата за софтвер за игри со седиште во Хонг Конг „Animoca Brands“ собра 88 милиони долари во мај, 138 милиони долари во јули и 65 милиони долари во октомври, со што се удвојува нејзината проценка на 2,2 милијарди долари.
Покрај тоа, развивачот Cryptokitties Dapper Labs го шокираше светот со продажба од 230 милиони долари на неговиот проект NBA Top Shot. Во меѓувреме, играта инспирирана од Pokemon NFT Axie Infinity моментално го држи рекордот за најмногу NFT продажби – скоро 4 милијарди долари.
Ко-основачот на DappRadar, Драгош Дуника, верува дека овој раст ќе продолжи кога сите ќе се упатат кон метаверзумот. Според Дуника, растот на корисници на блокчејн ќе доведе до нешто поголемо и „потенцијално сеопфатно – метаверзум“.
Како што метаверзумот станува се попопуларен, големите компании се приклучуваат во трката. Во Кина, и покрај предупредувањата на владата за NFT и виртуелните средства, компаниите почнаа да регистрираат трговски марки поврзани со метаверзум. Повеќе од илјада компании се пријавиле за регистрација на 8.534 трговски марки до недела.