Нова криза во автомобилската индустрија? Сега нема доволно возачи на камиони да испорачаат возила

132

Stellantis и Renault бараат возачи на камиони од своите работници за да се стави крај на проблемот со испораката на возила.

Концернот Stellantis испрати мејлови до своите вработени и постави постери во некои од неговите фабрики обидувајќи се да ги убеди работниците да седнат зад воланот на камион. Околу 140 вработени веќе се пријавиле, соопшти компанијата во четвртокот.

Stellantis им плаќа на работниците кои избираат да ја сменат обуката и таксите потребни за да ги добијат потребните возачки дозволи, а исто така размислува да купи свои камиони за да се справи со логистичките тешкотии, објави Блумберг.
Недостигот од возачи на камиони остави илјадници автомобили заглавени во фабриката на Stellantis во Сошо, Франција, кон крајот на минатата година, принудувајќи ја компанијата да паркира многу од нив на напуштен аеродром на неколку километри од фабриката.

Во меѓувреме, истото се обидува да го направи и Renault, кој започна процес на обука на дел од своите вработени во компанијата Adecco Group.

Рено, исто така, ги означи логистичките проблеми кога ги објави резултатите за целата година минатиот месец.

Да додадеме дека со овој проблем е засегнат и Volkswagen, поради што најголемиот европски производител на автомобили не е во можност да им испорача готови возила на клиентите.

Многу европски возачи на камиони дојдоа од Украина и беа недостапни од почетокот на војната, што ги влоши логистичките проблеми што започнаа со пандемијата COVID-19 и продолжија со недостиг на чипови.

Сето ова го забави производството или, во вториот случај, испораката на возила до клиентите.