Новиот Bentley Continental GT добива PHEV погон

32

Четвртата генерација на Continental GT и GTC Speed пристигнува со електрифициран погон и е најмоќниот Bentley досега

Bentley ја претстави четвртата генерација на Continental GT и GTC во највисокот ниво наречено Speed. Моделите додаваат повеќе технологија и се опремени со значително помоќен нов plug-in хибриден V8 погон, заменувајќи го стариот W12 мотор.

Секоја нова генерација на Continental GT од оригиналот од 2003 година, станува поелегантна, задржувајќи ги сличните пропорции и неколку стилски знаци. Новиот модел е веднаш препознатлив како Bentley, иако го заменува распоредот на четирите фарови на неговите претходници, за нов пар Matrix LED светла со една единица.

Дизајн

Новото лице е потсетник на поексклузивниот Bentley Batur, но фаровите се поголеми, решетката помала, а влезовите на браникот се слични на Continental GT во заминување. Профилот го прави без претерано дизајнираните странични отвори од неговиот претходник, додека задните светла се поиздолжени со LED графика слична на скапоцен камен. Остатокот од каросеријата изгледа прилично познато, задржувајќи ги мускулестите браници и превиткуваните карактерни линии кои се силно поврзани со брендот.

Истото важи и за ентериерот, кој се чини дека во голема мера е пренесен од третата генерација на Continental GT, што докажува дека четвртата генерација е повеќе екстензивно дотерување. Сепак, инженерите на Bentley ја подобрија звучната изолација, додадоа нова електрична архитектура, најнови системи за асистенција и безбедност и понапреден инфозабавен систем компатибилен со безжично поврзување и надградби преку воздух. Моделот го задржува Bentley Rotating Display, при што екранот од 12,3 инчи е прикачен на едно од неговите три лица.

Внатрешните елементи ги вклучува и новата шема на тапацирот, седиштата со прилагодливост во 20 насоки и трите достапни аудио системи крунисани од водечкиот уред Naim со 18 звучници и 2.200 вати. Како и кај сите модели од фабриката во Кру, Continental GT Speed ​​нуди висококвалитетни материјали во различни бои и завршни материјали. Ако овие не се доволни, сопствениците можат да добијат пристап до пософистицирани опции за персонализација од одделот Mulliner.

PHEV

Врвот на новиот Continental GT / GTC Speed ​​е она што се наоѓа под хаубата. Новиот погон „Ultra Performance Hybrid“ е оценет со комбинирани 782 КС и 1.000 Nm вртежен момент, надминувајќи ги бројките на прекинатите неелектрифицирани V8 и W12 мотори. Всушност, новиот Continental GT Speed ​​е најмоќниот Bentley некогаш направен, што докажува дека електрификацијата има свои заслуги.

Поставката се состои од битурбо 4,0-литарски V8 со 600 КС и еден електричен мотор, кој е интегриран во осум-брзинскиот менувач со двојна спојка и придонесува со уште 190 КС. Ова е мошне слично на погонскиот систем PHEV на Porsche Panamera Turbo E-Hybrid, иако во Bentley е уште помоќен.

Пакетот батерии има капацитет од 25,9 kWh и е поставен зад задната оска за оптимален баланс на тежината. Според WLTP, автомобилот има електричен опсег од 81 километри и комбиниран опсег од 859 км. Целосното полнење трае 2 часа и 45 минути од штекер од 11 kW.

Новиот Bentley има корист од системот за погон на сите тркала со векторирање на вртежниот момент и електронски диференцијал со ограничено лизгање на задната оска. Понатаму, пософистицираната активна шасија Bentley Performance вклучува 48V активен систем за стабилизација на тркалање, нова двокоморна воздушна суспензија со адаптивни амортизери со два вентили, нова генерација на софтвер за контрола на ESC и управување со четири тркала, со што се осигурува динамиката на возењето. на исто ниво со неговите перформанси. Генерално, Bentley тврди дека шасијата нуди поголема удобност и подобра контрола на телото во споредба со претходната итерација.

Перформанси

И покрај зголемувањето на тежината од 192 килограми во однос на неговиот претходник, новиот Continental GT Speed ​​забрзува од 0-100 км/ч за 3,2 секунди и има максимална брзина од 335 км/ч. Ова го прави за 0,4 секунди побрз од моделот со погон на W12 од претходната генерација. Од друга страна, Continental GTC Speed ​​го завршува спринтот од 0-100 км/ч за 3,4 секунди и има ограничена максимална брзина од 285 км/ч.

Испораките на новите Bentley Continental GT Speed ​​и GTC Speed ​​ќе започнат во третиот квартал на 2024 година.

Извор: Аvtoplus.mk