Елон Маск во неделата објави дека новото лого на Twitter, X, ќе биде објавено наскоро, заменувајќи го иконското лого на сината птица во она што ќе биде најновата во серијата контроверзни промени на платформата за социјалните медиуми под негово раководство.
„X.com е twitter.com“, твитна извршниот директор на Tesla во неделата попладне. „Interim X логото ќе биде објавено подоцна денес“.
Маск, кој ја купи социјалната мрежа за 44 милијарди долари минатиот октомври, објави на Twitter во раните утрински часови во неделата дека има намера да ја замени силуетата на птица со логото „Х“ уште во понеделник, доколку се понуди соодветен дизајн.
Во април, Маск го смени официјалното име на компанијата во X Holdings Corp за да ја одрази неговата визија за создавање „Х, апликација за секого“ која ќе врши функции на социјалните медиуми и плаќање, слично на кинескиот WeChat.
Ако ребрендирањето продолжи, тоа ќе биде најнов пример за тенденцијата на Маск да најавува големи промени на страницата.
Промената ќе биде многу збунувачка за голем дел од корисниците на Twitter, кои веќе во голема мера ја отворија дискусијата на страниците со оглед на голем број други големи промени што Маск ги направи, рече Ален Адамсон, ко-основач на маркетинг консултантската компанија Metaforce.
„Тоа е соодветен крај на иконскиот бренд и бизнис“.
Извршниот директор на Twitter, Линда Јакарино, го потврди лансирањето на брендот X во неделата. Таа на Twitter напиша: „Исклучително ретка работа – во животот или во бизнисот – да добиете втора шанса да оставите уште еден голем впечаток. Twitter имаше огромно влијание и го промени начинот на кој комуницираме. Сега X ќе продолжи понатаму“,
Јакарино рече дека X ќе биде „фокусиран на аудио, видео, пораки, плаќања/банкарство“ и ќе биде „глобален пазар на идеи, стоки, услуги и можности“. Таа додаде: „Х ќе биде платформа што може да испорача, добро… сè“.
И покрај отпуштањето на половина од персоналот на компанијата по купувањето, Маск во последните денови откри дека и понатаму е негативен во готовинскиот тек со голем долг, откако изгуби половина од приходите од рекламирање, што ги попречи неговите планови да стане позитивен до јуни.
Многу огласувачи ја напуштија платформата веднаш откако Маск ја презеде компанијата, плашејќи се дека тоа ќе им наштети на нивните брендови. Тие ги намалија трошоците за рекламирање делумно поради загриженоста за промените што ги направи новиот сопственик што овозможија „говорот на омраза“ да цвета. Клучна причина за назначувањето на Јакаринo, извршен директор за рекламирање, беше да се придобијат огласувачите кои или го паузираа рекламирањето на платформата или значително ги намалија трошоците.