Од втората половина на 2022 година расте бројот на службени патувања во светот

68

Новите сознанија од Економскиот институт Mastercard откриваат дека потрошувачите користат потрадиционален начин на патување во 2023 година, давајќи приоритет на одморите и отворајќи нови коридори низ светот.

Извештајот „Трендови на туристичката индустрија 2023“ дава клучни сознанија за глобалната состојба на патувањето, нагласена со променливите економски изгледи, постојаните барања на потрошувачите и повторното отворање на  Кина.

Соочени со економски спротивставени ветрови, претпочитањето на искуствата во однос на нештата по пандемијата и постојаната побарувачка за слободно патување ја обликуваат 2023 година. Деловните патувања, кои првично заостанаа зад рекреативните патувања, најдоа основа во втората половина на 2022 година, особено во културите на кои приоритет им е враќањето во канцеларија. Со несигурна економија која обезбедува одредени турбуленции на неколку пазари, се очекува повторното отворање на континентална Кина да го поттикне глобалниот раст со концентрирано влијание во азиско-пацифичкиот регион, според проценките на економскиот институт Mastercard.

Клучните наоди презентирани во овој извештај покажуваат дека слободното време и деловните патувања растат со исто темпо. На глобално ниво, рекреативните патувања продолжуваат да бидат силни, при што летовите се зголемија за приближно 31 отсто во март 2023 година, во споредба со истиот месец во 2019 година.

Во втората половина на 2022 година и почетокот на 2023 година, корпоративните резервации на летови ги надминаа резервациите за одмор во региони со силна култура на „back-to-office“. Увидите покажуваат дека побарувачката за состаноци во живо останува силна, предводени од Азија, Пацифик и Европа, при што трошоците за комерцијални патувања и забава пораснале за 64 проценти и 42 проценти, соодветно, помеѓу јануари и март 2023 година.

Повторното отворање на Кина по строгите регулативи за коронавирусот доаѓа во време на позитивно влијание врз економијата на искуството, бидејќи затворената побарувачка за патувања е силен опасен ветер. До март 2023 година, трошењето на искуства беше значајно 93 проценти од она што беше во 2019 година, и покрај минималното патување минатата година. Економиите во азиско-пацифичкиот регион очигледно имаат корист од отворањето на Кина, со оглед на нивните силни врски со меѓународната трговија, туризмот и географската близина. Други земји кои се очекува да имаат корист вклучуваат северна Европа – Германија и Франција – и Бразил, кој би можел да забележи зголемување на извозот во Кина со закрепнување на економијата, се вели во соопштението.

Во понатамошната анализа, се нагласува дека патниците воспоставуваат нови коридори. Со оглед на тоа што потрошувачите уживаат во повисоки приходи и се враќаат на нивоата на удобност пред пандемијата, тие исто така се впуштаат во патувачки потфати на нови локации. Германија и Шпанија стануваат сè попопуларни за патниците од Латинска Америка, додека Саудиска Арабија и Египет станаа популарни дестинации за патниците од Источна Европа, Блискиот Исток и Африка.

Можеби под влијание на социјалните медиуми и забавата, патниците слетуваат на помалку познати дестинации за да се спојат со други култури. Во март, глобалното трошење за искуства е зголемено за 65 отсто, а трошењето на работи е зголемено за 12 отсто во споредба со 2019 година. Туристите во Шпанија потрошиле дури 111 отсто повеќе на искуства во март 2023 година, во споредба со 2022 година. Искуственото трошење е во пораст каде блокадите завршија поради пандемијата, но кинеските туристи со традиционално прекумерен индекс на луксузни стоки, во споредба со другите туристи, можат да ја поттикнат потрошувачката на стоки на различни пазари.

Патниците сакаат добро искуство од моментот кога резервираат авионски билет до моментот кога првпат стапнуваат на нова основа, а компаниите кои го разбираат тоа се во подобра позиција да градат подолги и повредни односи со своите потрошувачи, се вели во извештајот.