
Руската државна банка Сбер (поранешна Сбербанк) ја задржа својата позиција како една од најсилните финансиски институции во светот во 2022 година и беше највредниот бренд во Русија минатата година, според годишниот рејтинг Brand Finance Global 500.
И покрај тоа што беше цел на западните санкции, Сбер ја задржа својата позиција меѓу 200-те највредни светски брендови, рангирајќи се на 163-то и 16-то место во рангирањето на најсилните светски брендови.
Според Brand Finance, дури и во сегашната ситуација, „рускиот заемодавач продолжува да покажува силни финансиски резултати и да ја одржува довербата на клиентите, што му овозможи да остане меѓу највредните светски брендови“.
Рускиот банкарски и технолошки гигант, кој има корисничка база од повеќе од 100 милиони луѓе, продолжува да развива дигитален екосистем за своите разновидни услуги кои го надминуваат банкарството и вклучуваат е-трговија и логистика, телемедицина и стриминг.
Минатата година, Сбер беше прогласен за најсилен бренд во Европа во сите индустрии, престигнувајќи го Ферари во класификацијата за јачина на брендот на листтата на Brand Finance Global 500.