Педесет и едногодишниот Алан Стајн работи во корпоративниот свет веќе 25 години во компании како Гугл и Мета. Сега, како извршен директор на Kadima Careers, тој советува да не следите одредени клишеа за совети за кариера. Тој предлага да се фокусираме на препораки наместо да креирате повеќекратни резимеа и да ги објавувате на LinkedIn.
По 25 години работа во корпоративниот свет, вклучувајќи ги компаниите како Google, Meta, Salesforce и American Express, сега им помагам на луѓето да се вработат во најдобрите светски компании.
Во нашата компанија работиме за кандидати и им помагаме да најдат подобри работни места брзо, компетентно и за многу повеќе пари. Им помогнавме на стотици луѓе да добијат работа и да преговараат за понуди.
Последен пат кога проверив, имаше илјадници експерти за кариера на LinkedIn, понекогаш без никакви проверки или сертификати.
Ова се некои од советите што мислам дека треба да ги избегнувате.
Често објавувате на LinkedIn
Не очекувајте вашата објава или коментар да ви донесе работа. Мора да се надевате дека вашите објави ќе ги видат вистинските луѓе. Не е лесно да се направи тоа.
Дефинитивно треба да го ажурирате LinkedIn и да бидете сигурни дека ефективно се пласирате себеси таму, бидејќи ќе ги натерате луѓето да дојдат на вашиот профил. Но, начинот на кој нема да го направите тоа не е со објавување содржина, туку со проактивно допирање на луѓе или луѓе кои се тангентни на луѓето со кои сакате да разговарате.
Потоа, пред воопшто да ве запознаат, ќе го разгледаат вашиот профил и ќе сфатат дека сте програмски менаџер со 12-годишно искуство или директор за продажба кој работи во некои од најдобрите SaaS компании во светот.
Го трошите вашето време ако наведената плата не е она што ја сакате
Треба да одбиете да зборувате за компензација додека не добиете понуда.
Сум видел толку многу пати дека постои флексибилност со компензација, а најдобрата моќ што ја имате како кандидат е откако ќе добиете понуда. Покрај тоа, добивате повеќе пракса. Колку повеќе вежбате, толку подобро ќе бидете во интервјуирањето – и можеби ќе научите работи, можеби ќе запознаете луѓе и можеби ќе добиете други можности на патот.
Истражувајте ја компанијата
Некои луѓе велат дека треба да ја истражувате компанијата и да ги импресионирате со целото ваше знаење и тоа ќе доведе до интервју. Не се занимавајте со несакани работи.
Интервјуирав толку многу луѓе во моето време и некои луѓе дојдоа многу добро подготвени и го направија своето истражување. Но, составувањето проект, презентација, еден лист, мотивационо писмо или било што друго што не е побарано нема смисла. Може да работи за мали организации, но подобар начин е да се поврзете со носителите на одлуки во компанијата.
Дефинитивно треба да ги проверите вредностите на компанијата, да ги разберете производите и да ја истражите улогата и со кого се среќавате. Но, не треба да истражувате повеќе од еден час за повеќето интервјуа во компанијата. Ќе се изненадите колку малку повеќето компании прашуваат за самата компанија.
Прилагодете ја вашата биографија за секоја работа
Ако навлегувате во улога на индивидуален соработник, и ќе навлезете во улога на менаџер, постои нешто поинаква динамика што ја правите таму. Исто така, ако имате различно потекло и можеби сте постигнале успех на клиентите и управување со производи, можеби ќе сакате да имате две различни резимеа.
Фото: Pixabay