Падна продажбата на патнички возила: Скоро 60 отсто помалку автомобили купени во Русија

30

Продажбата на нови патнички автомобили во Русија во 2022 година паднала за 59 отсто во однос на претходната година – на 626,3 илјади единици, објави аналитичката агенција Автостат.

-За цела минатата година Русите купиле 626.300 илјади нови автомобили, што е за 59% помалку отколку во 2021 година… Речиси 30% од оваа сума отпаѓа на домашните марки (29,4%), од кои лавовски удел имале автомобилите Лада. Во 2022 година продале дури 174,7 илјади единици, што е 27,9 отсто од вкупниот пазар, посочуваат експертите и додаваат дека статистиката е изработена врз основа на податоците на системот за електронски пасоши за возила.

На второ место се корејските брендови, чиј вкупен удел во продажбата во Руската Федерација изнесуваше 19,5%. Веднаш до домашната Лада се рангирани Kia (65,7 илјади возила) и Hyundai (54 илјади возила).

Доста зад лидерите во патничкиот сегмент беа кинеските производители, чиј вкупен удел изнесуваше 19,2%. „Од друга страна, тие се пред „Европејците“ кои заземаат 18,5% од нашиот пазар. Сепак, меѓу брендовите на четврто место е францускиот Renault (40,8 илјади примероци), а кинескиот Шери (39,3 илјади примероци) – на петти, – наведуваат во Автостат.

Учеството на продажбата на јапонски марки на рускиот пазар на патнички автомобили во 2022 година изнесуваше 12,4%, а преостанатиот 1% од пазарот им припаѓа на американските марки, додава агенцијата.