Panasonic тестира производство на револуционерни батерии за Tesla

92

Panasonic Corp. го надградува капацитетот во Јапонија за да започне тестови за масовно производство на нов тип на литиум-јонска батерија која Tesla Inc. ја препорачува како клуч за поевтини електрични возила, информира „Блумберг“.

Panasonic ќе започне со тестирање на производството на следната генерација на батерија „4680“ во фабрика во префектурата Вакајама во западна Јапонија, изјави главниот финансиски директор Хироказу Умеда.

„По тестовите ќе биде поставена нова линија за масовно производство, веројатно и во Вакајама“, истакна тој.

Главниот финансиски директор ги даде коментарите откако Panasonic објави оперативен профит од 73 милијарди јени (640 милиони долари) за неодамна завршениот квартал. Ова не е во согласност со просечните проценки на аналитичарите од 107 милијарди јени, бидејќи бизнисот со електроника за широка потрошувачка е погоден од зголемените цени на материјалите.

Акциите паднаа за 6,7% за време на тргувањето во Токио во четвртокот.

Батериите „4680“ – така наречени поради нивните димензии од 46 mm во дијаметар и 80 mm во висина – имаат повеќе од пет пати поголем капацитет од помалите „1865“ и „2170“ што Panasonic ги испорачува на Tesla. Ова значи дека за електричен автомобил потребни се помалку ќелии од батерии и сродни делови, што пак има потенцијал да ја намали неговата вкупна цена.

Батеријата „4680“ првпат беше претставена од Елон Маск, главниот извршен директор на Tesla, на настан во 2020 година. Маск ги истакна батериите како „огромен напредок“ во мобилната технологија што ќе и овозможи на неговата компанија да произведува електрични автомобили за 25.000 долари.

Иако Tesla планира да ги произведува самите ќелии на батериите, побара од Panasonic да започне со нивно производство. Јапонската компанија соопшти дека ќе се обиде да продава батерии не само на Tesla, туку и на други производители на електрични автомобили.

Во моментов, во однос на батериите „4680“, Panasonic „добива сериозни барања од Tesla“, рече Умеда. „Кога ќе завршат тестовите, Tesla ќе има приоритет во испораките“, рече тој.

Аналитичарите предупредија дека новите батерии „4680“ би можеле да бидат тешки за масовно производство, имајќи предвид дека нивната големина може да доведе до безбедносни проблеми како што е прегревање. Умеда рече дека првичните тестови на компанијата доведоа до „прототип со доволни перформанси“ на новата ќелија.

Одлуката на производителот на електроника да определи локален објект за производство на батерии доаѓа откако тој се обидува да го прошири производството во гигафабриката, која ја управува заеднички со Tesla во Невада. Фабриката за производство на батерии „4680“ се наоѓа во близина на седиштето на Panasonic во Осака, што му овозможува лесно да испраќа искусни инженери да ги постават неговите машини.

Конкурентите во областа на батериите како што се LG Energy Solution и Contemporary Amperex Technology Co. ги зголемуваат и своите инвестиции за да ги прошират своите капацитети. Во споредба со другите големи производители на батерии за електрични возила, Panasonic се шири побавно, откако ги нагласува безбедносните предности на своите батерии и нагласувајќи дека има приоритет на профитот пред уделот на пазарот.