По медиумските шпекулации за разговори за стекнување на фото платформата Pinterest, платежниот сервис PayPal сега објави дека во моментов нема интерес да ја купи компанијата. Изјавата од понеделникот се состоеше од само една реченица, а останува нејасно дали разговорите се прекинати поради ненадеен интерес за оваа тема или информациите во медиумите во целина беа неточни.
Акциите на PayPal пораснаа за 6% во американското предберзанско тргување, додека оние на Pinterest паднаа за околу 10%.
Цената на акцијата на Pinterest значително порасна минатата недела, откако Bloomberg и Wall Street Journal во средата објавија дека PayPal преговара за купување на Pinterest.
Според Блумберг, се разговарало за цена од 70 долари по акција, со што целата компанија би била проценета на околу 45 милијарди долари. Како последица, акциите пораснаа до 13%. Ова би било најголемо преземање на социјалната мрежа досега.
Pinterest започна како место каде што корисниците можат да зачувуваат фотографии од Интернет од таканаречените Pinboards на одредени теми – на пример, кога планираат одмор или сакаат да го редизајнираат својот дом.
Во меѓувреме, Pinterest се гледа себеси како визуелен пребарувач во кој софтверот може да идентификува такви објекти. Врз основа на оваа способност, услугата има намера да игра сè поважна улога во онлајн трговијата – за да можете веднаш да ги купите работите што ги гледате. Ова можеби беше почетна точка за интересот на PayPal.
Paypal моментално има пазарна капитализација од 320 милијарди американски долари, не само поради бумот на онлајн шопингот за време на пандемијата. Услугата порано беше дел од платформата за онлајн тргување Ebay, но беше одвоена од неа под притисок на инвеститорите.
Pinterest беше еден од победниците на минатогодишната пандемија: повеќе луѓе поминуваа време во апликацијата за време на блокадите. Со отстранувањето на рестрикциите, бројот на потрошувачи повторно падна како на почетокот на летото. Сепак, рекламниот бизнис се разви подобро.
Pinterest беше проценет на околу 13 милијарди долари кога стана јавна компанија во 2019 година.
Таа е на крстопат откако ко-основачот Еван Шарп минатата недела објави дека ќе се повлече од функцијата главен креативен директор за да се приклучи на LoveFrom, компанија водена од Џони Ајв, дизајнер на многу производи на Apple.
Во последниве години, PayPal се обидува да ја зголеми понудата на е-трговија преку аквизиции. Таа купи компанија за попусти при онлајн пазарување наречена Honey Science во 2019 година за 4 милијарди долари и јапонскиот финтек стартап Paidy за 2,7 милијарди долари претходно оваа година. Таа се здоби со Happy Returns во мај.
Социјалните мрежи кои не се обидуваат да се спојат со финтех компаниите работат на начини што им овозможуваат на клиентите да купуваат директно од нивните платформи.
TikTok, на пример, тестира начин за потрошувачите да купуваат производи директно од својата кратка видео апликација. Соработува со гигантот за е-трговија Shopify и во август почна да нуди малопродажни брендови за да ги поврзат нивните каталози на производи со апликацијата.