Пет начини да спречите “quiet quitting“

199

Тивкото напуштање на работата е сложено прашање, но во исто време, тоа е процес што не се случува преку ноќ.
„Не можете да ми платите толку малку колку што можам да работам малку“ – би била главната порака на светското движење – тивко откажување на македонски начин. Од обична шега на социјалните мрежи, концептот или движењето, како што некои го нарекуваат, денес прерасна во глобален феномен. На сите им е јасно дека тоа не е сосема нов проблем. Но, ова движење почна да им предизвикува главоболки на менаџерите ширум светот.

Вработените кои тивко дале отказ, кои го доведуваат во прашање значењето на нивните работни места и не се подготвени да ги надминат основните барања на работата – не се мрзливи. Тоа се луѓе кои се „заглавени во калта“ на своето работно место, кои не добиваат валидни насоки, чии таленти не се препознаваат или, од друга страна, не се доволно мотивирани. Според неодамнешното истражување на Галуп, дури половина од анкетираните Американци изјавиле дека тивко се откажуваат од работата, додека 18 отсто од нив дури и не ги кријат своите намери за промена. По својата природа, вработените се стремат нивната работа да биде препознаена, сакаат да имаат цел во компанијата, точно да ја знаат нивната улога, да имаат можност да напредуваат и да ги развиваат своите вештини. Создавањето работна средина погодна за постигнување позитивни резултати бара цврсто и чесно лидерство.

Тивкото напуштање на работата е сложено прашање, а во исто време, тоа е процес кој не се случува преку ноќ. Што можат лидерите да направат во врска со тоа и како да го спречат ширењето на несаканото движење во нивните компании, откриваме во продолжение од текстот.

Комуницирајте често и транспарентно

Комуникацијата е клучот за успехот. Без добра и правилна комуникација, дури и најдобрите врски можат трагично да завршат. Не е потребно многу за кохезивен и хармоничен тим. Доволно е да одвоите само неколку минути дневно или една недела за комуникација и разговор со вашиот тим. Слушајте го внимателно секој нивни збор, обидете се да дознаете што им пречи, од што се задоволни и од што не се задоволни. Обидете се заедно да најдете решение за да ја направите вашата работа што е можно попријатна и поквалитетна.

Донесувајте одлуки како тим

Тимската работа е нешто што не треба да се пишува само на хартија. Вклучете го вашиот тим и вработените во донесувањето одлуки, без разлика дали се работи за мали работи или големи промени. Со вклучување на тимот во донесувањето важни одлуки, покажувате интерес за нивното мислење. Покрај тоа, на овој начин тимот на луѓе со кои работите ќе знае дека ја цените нивната работа и придонес.

Поставете конкретни задачи

Водачите на тимовите треба да ги знаат вештините и способностите на секој член. Правилната распределба на задачите е клучна за успехот на вашите проекти, но и на компанијата. Голем дел од незадоволството кај вработените произлегува од доделувањето погрешни (невозможни) задачи. Обидете се да откриете кои се силните страни на секој поединец, што најмногу му одговара, но и кои се неговите преференции и доделете му одредени задачи според тие параметри.

Инвестирајте во вашите вработени

Доживотното учење е ставка што работодавачите мора да ја сфатат сериозно за да ги задржат своите вработени. Без дополнителна обука, постојано инвестирање во вработените и слушање на нивните желби и потреби, ниту една компанија не може да оди напред. Денес, сè поголем број вработени очекуваат нивните работодавци да инвестираат во надградба на знаењата и вештините и на тимовите и на поединците. Обезбедете им на вашите вработени што е можно повеќе обуки. Со овој потег, вие не само што инвестирате во вашата компанија, туку им покажувате на вашите вработени колку се грижите за нив. Дополнително, овозможете напредок во компанијата, наградете ги нивните напори и работете со подобри позиции, повисоки примања или други облици на наградување.

Бидете пример за вашите вработени

И конечно, не заборавајте за себе. Како лидер, мора да бидете пример за вашите вработени. Најдете време за себе, работете на себе, инвестирајте во вашите комуникациски, лидерски и деловни вештини. Освен тоа, не заборавајте на фактот дека понекогаш ви треба и одмор. Ако сте преоптоварени, разговарајте со вашиот тим, кажете му што ве мачи и побарајте помош, бидејќи ако сте под стрес и имате премногу задачи што не успевате да ги решите, ниту вашиот тим нема да работи. пишува Quartz.