Јапонија е земја каде што најмногу се работи. А после напорната работа, секој си наоѓа начин да се релаксира. Некои релаксацијата ја наоѓаат во чашката. Но, луѓето во Азија имаат ниска толеранција на алкохол. Затоа многу често по улиците во Токио можат да се видат пијани луѓе како спијат каде што се нашле, што е дури и нормална појава. Овој тренд го искористија две агенции, Ogilvy & Mather и Geometry Global, кои заедно со ланецот барови Yaocho, направија предупредувачка кампања за овој јапонски феномен. Тие со ленти ги одбележуваа заспаните пијани луѓе и ги поттикнуваа минувачите да ги споделуваат со знак hashtag #nomisugi, што во превод значи премногу пијан. Ваквите импровизирани реклами се направени со цел да се засрамат луѓето и да се однесуваат подобро.
Најчитани
Колку чини „новата“ Лада Нива?
Транзицијата кон воена економија очигледно не влијаеше на најголемиот руски производител на автомобили, АвтоВАЗ. Тие ја претставија новата верзија на еден од најиздржливите теренци...
Македонката Светлана Мојсов е меѓу 100 највлијателни луѓе на светот во избор на Тајм
Научниот вонреден професор, Светлана Мојсов од Универзитетот „Рокфелер“ е именувана на листата на „Тајм 100“ највлијателни луѓе за 2024 година, која им оддава почит на...
Hyperloop: Патување со капсула од Братислава до Будимпешта за само 10 минути
Патувањето од Братислава до Виена со оваа капсула ќе трае осум минути, а од Братислава до Будимпешта ќе се патува за околу 10 минути.
Почнува деветтиот Економски форум во грчкиот град Делфи
Под централен наслов „Големата транзиција“, во грчкиот планински град со античко значење Делфи, денеска започнува деветтиот Економски форум, на кој најавени се над 1.000...
(Фото) Овој град е најдобрата европска дестинација со бесплатни атракции
Помалку познат италијански град е прогласен за најдобра туристичка дестинација во Европа со бесплатни атракции.
Цените на одморите, особено на авионските билети и хотели, се...