Популарноста на кинеските возила расте ширум светот: Производителите најавуваат рекорден извоз

113

Кинеските производители на автомобили бележат зголемување на популарноста во странство и најавуваат дека годинава ќе постигнат рекорден извоз. Производителите на автомобили извезле 3,11 милиони возила минатата година, што е зголемување од 54,4 отсто во однос на 2021 година, ставајќи ја Кина на второ место по Јапонија, според податоците на Кинеската асоцијација на производители на автомобили.

Овој моментум продолжи и во 2023 година. Податоците од Great Wall Motors, најголемиот кинески производител на SUV и пикап камиони, покажаа дека во јануари продал 15.998 возила во странство, што е за 25,47 отсто повеќе од истиот период минатата година.

Во исто време, тоа е повеќе од една четвртина од вкупните испораки на компанијата во месецот. Производителот на автомобили рече дека ќе ја забрза својата глобална кампања, со Европа и Југоисточна Азија како пазари во развој. Наронг Сриталајон, извршен директор за продажба на Great Wall Motors во Тајланд, рече дека производителот на автомобили планира да лансира четири нови модели на е-возила во земјата во 2023 година. Лани на странските пазари продаде 173.180 возила, што е за 21,28 отсто повеќе во однос на истиот период од претходната година.

Производителот на автомобили соопшти дека неговата вкупна продажба во странство надминала еден милион единици. BYD, поддржан од Ворен Бафет, извезе 10.409 возила минатиот месец, што е зголемување од 57,8 отсто во однос на истиот период минатата година. Неговиот „atto“ 3 SUV модел го презеде лавовскиот дел од речиси 9.000 единици, објави производителот. BYD лансираше три модели во септември 2022 година во Европа, а atto 3 е еден од нив. Околу еден месец подоцна, компанијата за изнајмување автомобили Sixt потпиша договор со кинескиот производител за купување на 100.000 возила во текот на шест години.

Војах, премиум огранокот на државниот производител на возила NE Dungfeng Motor, соопшти дека во јануари започнал да ги испорачува своите теренци во Норвешка, нејзиниот прв пазар во странство. Истиот месец влегол во Израел, а се очекува испораките да започнат во март. Hungqi, бренд на кинеската групација FAV, достапен во Западна Европа, очекува дека нејзината продажба во странство ќе учествува со повеќе од 10 проценти од вкупната продажба во 2025 година, а бројката ќе се зголеми на 25 проценти во 2030 година.

„Нивната продажба можеби не е голема во Европа во моментов, но нивното само присуство таму е доказ за нивната конкурентска предност“, рече Фу Јуву, почесен претседател на Кинеското здружение на автомобилски инженери.

Фото: facebook